مقالات عمومی

روزت درب ضد سرقت چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت روزت درب ضد سرقت

اگر به بررسی قسمت یراق آلات مصرف شده در درب ضد سرقت ساختمان ها بپردازید، قطعا به بخشی تحت عنوان روزت رو به رو خواهید شد. روزت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ روزت درب ضد سرقت در قسمت مربوط به دستگیره و قفل، نقش محافظ را ایفا می کند. از جنس های مختلفی همچون سرب و یا الماس ساخته می‌شوند. در ادامه با بررسی جزئیات بیشتر می توانید به طور کامل با این بخش آشنا شوید. و علاوه بر این به مواردی از قبیل قیمت روزت درب ضد سرقت، خرید روزت درب ضد سرقت و رزت ضد برش و … پرداخته می شود. با ما همراه باشید.

روزت درب های ضد سرقت چیست؟

در پاسخ به سوال روزت چیست می توان گفت رزت و یا روزت درب ضد سرقت در واقع یک قسمت از یراق آلات درب ضد سرقت می باشد که عموما به شکل دایره ای است. رزت بر روی محفظه قفل قرار می گیرد و از انواع متفاوتی برخوردار است. روزت درب یک عامل مهم در جهت ایمنی و امنیت در می باشد. چرا که اولین قسمتی که سارقین برای عبور از یک درب ضد سرقت تخریب می‌‌کنند روزت است، بنابراین روزت ‌ها باید دارای مقاومت بسیار زیادی باشند تا مانع انجام چنین عملی شوند.

اگر رزت درب مقاومت کافی را داشته باشد آسیب رساندن به درب مانند: سوراخ کردن و یا خم کردن آن‌ برای نفوذ به مغزی قفل و باز کردن در به هر روشی بسیار سخت بوده و درصد این کار بسیار کاهش می یابد. بنابراین استفاده از روزت بر درب ضد سرقت یکی مهم ترین عوامل افزایش امنیت درب ضد سرقت است. کارکرد رزت قفل، ایجاد ایمنی روی قفل برای جلوگیری از شکستن و یا سوراخ کاری آن است. در نتیجه این قطعه سهم زیادی در ایجاد امنیت درب دارد. کارشناسان ما در مجموعه بهاری درب تبریز به جهت آسودگی خاطر شما روش هایی برای افزایش ایمنیت درب ضد سرقت بیان نموده اند و در وبسایت بهاری درب در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. همچنین شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت های روز مجموعه، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

انواع روزت درب های ضد سرقت

روزت درب های ضد سرقت در انواع متفاوت تولید می‌ شوند. رایج ترین نوع رزت درب شامل روزت های ۲ کاسه گرد می باشد. انواع دیگر آن را می توان به روزت های تک کاسه گرد و روزت های مربعی اشاره کرد. روزت ها در جنس ها مختلفی ساخته می شوند. انواع جنس روزت درب ضد سرقت عبارتند از: جنس آلومینیوم، فولاد، و زاماک (نوعی آلیاژ روی). شایان ذکر است که بهترین نوع رزت ها، از جنس فولاد هستند.

رزت یا روزت درب ضد سرقت

 

شرکت بهاری درب، همواره در تلاش است تا بهترین درب ضد سرقت را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. روزت یکی از ابزارها و قطعاتی است که در زیبایی ظاهری درب نیز تاثیر زیادی دارد. از این رو روزت های بسیار محکم دارای امنیت بالا و در عین حال با ظاهری زیبا تولید کرده و بر روی درب ها کار گذاشته است. برای پاسخگویی به همه انواع سلیقه ها، رزت ها هم نیز مانند مابقی یراق آلات درب ضد سرقت از قبیل: دستگیره و درکوب و … در رنگ ها و طرح های متنوع تولید می‌ شوند.

قیمت روزت درب ضد سرقت

قیمت این محصول به عوامل متفاوتی از قبیل نوع، جنس، میزان کیفیت، رنگ و … بستگی دارد. همانطور که گفته شد روزت در نوع و جنس متفاوت هستند. ممکن است برخی از تولیدکنندگان محترم از انواع آلومینیومی رزت برای کاهش هزینه ها برای درب های اکونومی استفاده کنند. کیفیت نیز عامل دیگری است که در قیمت نهایی درب ضد سرقت نقش دارد. می توان ادعا نمود که درب های با کیفیت موجود در بازار، حتما از رزت های با کیفت استفاده کرده اند. جهت اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

نکات مهم خرید روزت درب ضد سرقت

در خرید روزت درب و خرید درب ضد سرقت حتما توجه داشته باشید که قفل درب دارای روزت فابریک باشد. برخی از تولید کننده های درب ضد سرقت، قفل و رزت را به صورت مجزا خریداری می کنند و بر روی درب قرار می دهند. پیشنهاد ما به انجام این کار در هنگام خرید به این دلیل است که حتی اگر قفل کیفیت خوبی داشته باشد استفاده از روزت بی کیفیت و ارزان قیمت ایمنی قفل را پایین خواهد آورد. رزت ضد برش یکی از بهترین رزت ها می باشد. به طور کلی می توان گفت، هزینه کردن برای خرید قفل خوب و با کیفیت، اگر با خرید یک روزت ارزان همراه باشد، کار بیهوده ای است و تاثیری در افزایش ایمنی درب ندارد.

نکته بعدی توجه به نوع قفل درب است. اگر  قفل های درب ضد سرقت  از نوع سیلندر دار باشند، نیاز به یک عدد رزت برای روی سیلندر دارند. همانطور که بیان شد کارکرد رزت قفل، ایجاد ایمنی قفل است در نتیجه این قطعه مهم سهم زیادی در ایجاد امنیت درب دارد. به دلیل اهمیت فراوان روزت برای ایجاد ایمنی درب، در حال حاضر تولید کنندگان کمتر به سراغ این روزت سیلندر ضد سرقت می روند.
روزت درب ضد سرقت

روزت چیست | روزت ضد برش | بررسی قیمت روزت درب ضد سرقت ایرانی و خارجی

 

سخن پایانی

در دنیای امروز با بیشرفت بشر و تکنولوژی، افزایش خواسته ها برای وجود امنیت و نیاز به آن یک امر انکار نشدنی است. همیشه امنیت ورودی یک مکان و یک ساختمان را با درب فراهم می کنند با گذشت زمان و ورود درب ضد سرقت به جامعه تحولی بزرگ و پر کاربردی پدید آمد. تولیدی ها و کارخانه های بسیار زیادی نیز وجود دارند که این گونه درب ها را برای مکان های مختلف تولید می‌ کنند. شرکت بهاری درب نیز یکی از تولیدی های برتر و با سابقه ای درخشان در این عرصه می‌ باشد. ما با تولیدات با کیفیت و بی نقص انواع درب ضد سرقت و درب ضد حریق این افتخار را داریم که می توانیم نیاز مشتریان را به طور کامل برطرف نماییم و تماشاگر لبخند رضایت بر چهره مشتریان عزیز خود باشیم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *