مقالات عمومی

بهترین و ارزان ترین درب لابی فلزی در مشهد | بهاری درب

درب لابی فلزی مدرن

درب لابی فلزی ضد سرقت یکی از پرکاربردترین درب های موجود در بازار است که هر آنچه از یک درب لابی با کیفیت انتظار دارید را ارائه می دهد. اصولا عوامل مختلفی در محبوبیت درب های فلزی نقش داشته است که از جمله مهم ترین آنها می توان به قیمت درب لابی ارزان و پایین این درب ها و مقاومت منحصر به فرد آنها در برابر آسیب های محیطی، نسبت به انواع دیگر درب لابی ضد سرقت اشاره کرد. در ادامه قصد داریم با معرفی انواع درب لابی تک لنگه و دو لنگه، درب لابی مدرن و کلاسیک و … شما را در زمینه خرید درب لابی لاکچری و ارزان قیمت شمارا راهنمایی کنیم.

درب لابی ورودی ساختمان

درب لابی ساختمان یکی از آن ویژگی هایی است که هم در نمای اصلی ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی فضای لابی به چشم می خورد. این مشکل ظرافت انتخاب درب برای لابی را تشدید کرد. دری که انتخاب می کنید باید مقاومت لازم را در برابر محیط خارجی ساختمان داشته باشد.

علاوه بر این باید از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار باشد تا جلوه ای جذاب و زیبا در دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد کند. انتخاب درب ورودی فلزی شاید بهترین گزینه برای حل این مشکل باشد. درهای ورودی فلزی علاوه بر استحکام کافی، جذاب و شیک به نظر می رسند.

درب لابی فلزی

اگرچه امروزه درب لابی از چوب، شیشه و انواع فلز وارد بازار شده است، اما همچنان بسیاری از افراد ترجیح می دهند درب لابی فلزی ضد سرقت را خریداری کنند. البته ممکن است حق با آنها باشد. زیرا درب های فلزی امنیت بیشتری نسبت به سایر درب های اتاق نشیمن ایجاد می کنند. مقاومت و استحکام لابی درب فلزی مثال زدنی است! خرید درب لابی لاکچری فلزی به این معناست که سال ها به فکر آسیب دیدن درب باشید، هرگونه آسیب محیطی مانند ضربه، کثیفی، رطوبت یا گرد و غبار تاثیری در ظاهر درب راهرو فلزی ندارد.

درب لابی لاکچری

همچنین سطح مقاوم این درب ها می تواند در برابر نور خورشید مقاومت کرده و از محو شدن درب جلوگیری کند خوشبختانه تکنولوژی طراحی و ساخت درب لابی فلزی ضد سرقت پیشرفت های زیادی داشته است و از نمونه های قدیمی فاصله دارد. امروزه درب های پارکینگ در طرح ها و سبک های مختلف به فروش می رسند. برای سفارش درب فلزی نو می توانید به مجموعه بهاری درب مراجعه کنید. بدون شک در میان انواع مختلف این ژانر مقاله ای را خواهید یافت که دوست دارید.

بهترین درب فلزی ساختمان در بهاری درب

برای اینکه بتوانید درب لابی لاکچری مختلف را به خوبی مقایسه کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید، باید مشخصات بهترین درب ورودی فلزی را بدانید. اصولاً درب های فلزی با کیفیت با مشخصات زیر شناخته می شوند.

  • جوش خوب درب های فولادی با تجهیزات پیشرفته انجام می شود. بنابراین این نوع درب ها از استحکام بالایی برخوردار خواهند بود.
  • بهترین درب های فولادی با ویژگی های اولیه برای مقاومت در برابر محیط خشن طراحی شده اند.
  • درب های فلزی با کیفیت بالا عایق صوتی خوبی را ارائه می دهند. این نوع درب بهترین انتخاب برای استفاده در آپارتمان های واقع در مناطق پر سر و صدا می باشد.
  • درهای لابی فلزی در برابر آتش بسیار مقاوم هستند. درب لابی لاکچری فلزی اغلب در محیط هایی که آتش وجود دارد استفاده می شوند.
  •  این درها زیبا و ظریف به نظر می رسند. استفاده از آن در نمای ساختمان نه تنها از ارزش ساختمان می کاهد، بلکه جلوه ای جذاب به نما می دهد.

انواع درب لابی فلزی ضد سرقت

خوشبختانه تفاوت های قابل توجهی بین انواع درب های فلزی وجود دارد. با توجه به طرح کلی نما می توانید یک درب ورودی مناسب خریداری کنید. مطمئناً چمدان مناسب را در میان انتخاب بی نظیر درب های لابی فلزی پیدا خواهید کرد.

درب فلزی مدرن

درب های مدرن ظاهری ساده و شیک دارند. درب های لابی فلزی مدرن در ساختمان هایی که مطابق با سبک معماری مدرن طراحی و ساخته می شوند رایج است. اگرچه طراحی کلی درب لابی مدرن ساده و مینیمال به نظر می رسد، اما در واقع بسیار ظریف و ظریف است.

درب لابی استیل

درب استیل نیز از جمله درب های استیل برای پذیرایی می باشد. این درب ها از فولاد مقاوم ساخته شده اند و در برابر آسیب های محیطی بسیار مقاوم هستند. درب های فلزی در دو طرح درب لابی مدرن و کلاسیک ساخته می شوند و می توانند با متریال های دیگر ترکیب شوند.

درب لابی تک لنگه

یکی از پرکاربردترین درب های فلزی درب های تک لنگه است که برای مصارف مسکونی و تجاری استفاده می شود. درهای فلزی این نوع از لولاهای متحرک ساخته شده و در خروجی های باریک استفاده می شود.

درب ورودی دولنگه

همانطور که از نام آن پیداست، درب آهنی دو لنگه دو لنگه است و عرض بیشتری نسبت به درب های تک لنگه دارد. هر دو لولا قابل جابجایی هستند، اما در این نوع درها معمول است که یک لولا متحرک و دیگری قفل است. از این نوع درب هال استیل در درب های عمومی استفاده می شود.

قیمت درب لابی ارزان

قیمت باکیفیت ترین درب لابی در مشهد

درب های ورودی فلزی به دلیل قیمت مقرون به صرفه بسیار محبوب هستند. اگرچه درب های فلزی قیمت یکنواختی ندارند اما می توان گفت که قیمت این دسته درب نسبت به بقیه مناسب است.

زیرا اساساً فلز ارزان ترین ماده در مقایسه با مواد چوب یا شیشه است. اگر به فروشگاه بهاری درب مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که برخی از درهای فلزی به طور قابل توجهی گرانتر از درب های چوبی هستند.

این درب ها به ویژگی ها یا اندازه های خاصی مجهز هستند. به طور کلی عوامل موثر بر قیمت درب لابی فلزی را می توان به صورت زیر خلاصه کرد.

  • کیفیت درب لابی:

کیفیت فلز به کار رفته در درب وروی و نوع جوش نیز در قیمت نهایی موثر است. استفاده از فلز ضخیم، ضخیم و سنگین باعث افزایش هزینه درب ورودی قیمت درب لابی ارزان می شود. جوشکاری توسط دستگاه های پیشرفته نیز به همین ترتیب ارزش درب لابی را افزایش می دهد.

هر چه درب بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر می شود. اصولاً درب های سه لنگه گران تر از درب های دوبل هستند. درب لابی لاکچری فلزی دولنگه نیز با قیمت بالاتری نسبت به مدل های تک لنگه به ​​فروش می رسند.

  • ترکیب با مواد دیگر:

درهایی که برای ترکیب مواد مختلف مانند فلز، چوب یا شیشه استفاده می شود، قیمت بیشتری نسبت به درب های تک دارند.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *