مقالات عمومی

مشخصات درب آکاردئونی ضد سرقت مشهد | بهترین حفاظ درب آپارتمان

درب آکاردئونی ارزان

درب آکاردئونی ضد سرقت چیست و انواع آن کدام اسن؟ آیا درب آکاردئونی ضد سرقت مشهد به عنوان بهترین حفاظ درب آپارتمان کاربرد دارد؟ بهترین نمایندگی درب آکاردئونی در مشهد دارای درب آکاردئونی ارزان کدام است؟ و … ممکن است شما عزیزان نیز در هنگام خرید تجهیزات امنیتی برای ساختمان خود با این سوالات رو به رو شوید. ما در این مقاله با بررسی کامل حفاظ آکاردئونی ضد سرقت همراه با مزایا و معایب آن به پاسخ این سوالات می پردازیم.

درب آکاردئونی ضد سرقت چیست؟

درب آکاردئونی یک نوع حفاظ برای درب های آپارتمان می باشد که به حفاظ کشویی، حفاظ آکاردئونی، حفاظ پشتی آپارتمان و حفاظ فلزی درب آپارتمان نیز معروف است که از طرح ضد سرقت ساخته شده است.

درب آکاردئونی ضد سرقت نه تنها بر درب ساختمان نصب می شود، بلکه می توانید برای ساختمان های تجاری و اداری پرتردد به عنوان درب اصلی ساختمان، درب ورودی پارکینگ و درب واحد نصب و استفاده کنید. آن ها حتی از پنجره ها و بالکن ها با نرده های فلزی آکاردئونی متحرک محافظت می کنند. همچنین می توانید از نرده های متحرک در ورودی کارگاه های خارج از شهر، درب پارکینگ های عمومی، نزدیک مغازه ها و … استفاده کنید.

مشخصات درب آکاردئونی ضد سرقت مشهد

یکی از مشخصه های خوب بهترین حفاظ درب آپارتمان این است که زمانی که در خانه هستید، می توانید درب آکاردئونی را به یک طرف درب جلو تا کنید. در این صورت نرده آهنی کشویی فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. درب آکاردئونی ارزان تک لنگه در مکان هایی که فضای کمی روی در یا پله های باریک وجود دارد مشکلی ایجاد نمی کند. پوشش آکاردئونی به لطف سیستم استاندارد لولا و قفل می تواند به طور قابل اعتماد از آپارتمان شما محافظت کند.

درب آکاردئونی ضد سرقت

روکش آکاردئونی با فلپ دوتایی از دو طرف باز و بسته می شود. قفل این روکش آکاردئونی در مرکز در قرار دارد. می توانید از درب های آکاردئونی در فضاهای باز به عنوان درب ورودی استفاده کنید. این درب ها برای ساختمان های تجاری، مغازه های صنعتی و اماکن بزرگ مناسب هستند. درب های آکاردئونی دو لنگه مجهز به سیستم استاندارد لولا و یراق آلات قفلی هستند، بنابراین می توانند ضریب ایمنی بالایی ایجاد کنند.

بهترین حفاظ درب آپارتمان

همانطور که می دانید هر نوع نرده آهنی که بر روی درب ورودی ساختمان نصب شود، عملکرد حفاظتی دارد. زمانی که صحبت از بهترین محافظت می شود، باید روی موارد خاصی حساسیت بیشتری داشته باشید. آیا می دانید بهترین حفاظ درب آپارتمان چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توان با کیفیت ترین درب آکاردئونی ضد سرقت مشهد را یافت؟ به کدام نمایندگی درب آکاردئونی باید مراجعه نمود؟

مجموعه بهاری درب تبریز با برخورداری از سال ها تجربه موفق در زمینه تولید بهترین درب ضد سرقت و درب ضد حریق به عنوان یکی از بهترین نمایندگی درب آکاردئونی ضد سرقت مشهد شناخته می شود. کارشناسان ما همواره در تلاش اند تا بهترین خدمات را همراه با باکیفیت ترین محصولات به شما عزیزان ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

یکی از ایرادات درب های ورودی سنتی مربوط به قفل آنهاست که می تواند توسط سارقان دستکاری و از بین برود. بزرگترین ایراد درهای آکاردئونی این است که آنها با حلقه هایی مرتبط هستند که اغلب توسط سارقان برای باز کردن درهای آکاردئونی در حال حرکت روی زمین استفاده می شود. زیرا امنیت منزل شما با استفاده از نرده های امنیتی پشت درب ورودی منزل تامین می شود. محافظ ضد سرقت آکاردئونی امروزه طرفداران خود را پیدا کرده است.

عوامل موثر در قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

علاوه بر نوسانات بازار، عوامل دیگری نیز وجود دارد که به طور موثر قیمت درب آکاردئونی ارزان را تعیین می کند. این عوامل شامل موارد زیر می باشند:

  • نوع و اندازه (درب های دولنگه، درب های تک لنگه و …)
  • مواد رنگی برای محافظت از آکاردئون
  • کیفیت مواد درب ضد سرقت
  • ضخامت تسمه

 قفل درب ضد سرقت و محافظ آکاردئونی

طراحی و تکنولوژی به کار رفته در تولید درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های آکاردئونی مدرن و مدرن تر است. دلیل این امر این است که به جای قفل های معمولی در چارچوب این درب ها از قفل های دیجیتال ضد سرقت مخصوص استفاده شده است. قفل هوشمند قابل نصب بر روی درب های ورودی ساختمان می باشد. استفاده از قفل های هوشمند باعث افزایش امنیت و آرامش محیط زندگی شما و همچنین تنوع می شود. قفل دیجیتال ضد سرقت یکی از مطمئن ترین مدل های قفل ضد سرقت می باشد.

مزایای حفاظ آکاردئونی

  • نصب حفاظ آکاردئونی راحت تر و کم هزینه تر از حفاظ های دیگر است.
  • درهای آکاردئونی روی ریل باز و بسته می شوند و وزن کمی دارند.
  • حداقل فضای محیط را اشغال می کند.
  • با برخورداری از استحکام و مقاومت بالا باعث ایجاد ایمنی در ساختمان می شود.
  • آن ها را می توان به عنوان درب ورودی خانه نصب کرد، بنابراین سارقان باید از دو مرحله عبور کنند.
  • آن ها در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم و بادوام هستند.
  • قفل های مخفی امنیت این درب ها را افزایش می دهد.

بهترین حفاظ درب آپارتمان

معایب درب آکاردئونی

یکی از معایب این نوع حفاظ این است که درب آکاردئونی نسبت به درب های ضد سرقت جدید و دیجیتال مقاومت چندانی ندارد. درب‌های ضد سرقت از چند طرف قفل می‌شوند و برخی از مدل‌ها مجهز به دوربین یا سیستم‌های اعلان هستند. که حتی زمانی که فرد در خانه نیست به‌طور خودکار مشکلات را به اطلاع می‌رساند. همچنین ممکن است درب آکاردئونی با یک برش ساده شکسته شود یا در صورت باز شدن قفل، دزدی بتواند آن را باز کند. در نتیجه برخی معتقدند که امنیت درب آکاردئونی بالا نیست، اما همچنان بسیاری از افراد از این نوع حفاظ برای واحدهای مسکونی استفاده می کنند.

پیشنهاد اکثر کارشناسان استفاده از درب ضد سرقت با کیفیت و یا درب آکاردئونی ضد سرقت می باشد. بهاری درب می تواند به خوبی نیاز شما عزیزان را در این مورد تامین نماید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *