مقالات عمومی

بهترین درب ضد سرقت ایرانی | مشخصات دقیق و کاربردی

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی

بهترین درب ضد سرقت چیست؟ چه خصوصیاتی دارد؟ قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی چقدر است؟ درب ضد سرقت ایرانی بخریم یا خارجی؟ بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی کدام است؟

کسانی که قصد خرید بهترین در ضد سرقت ایرانی یا خارجی را دارند با همه این سوالات مواجه می‌شوند. خصوصا اگر تجربه زیادی در این مورد نداشته باشند. در این مطلب قرار است به تمام این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه بهترین درب ضد سرقت را انتخاب کنیم؟

بهترین در ضد سرقت دارای امکانات مورد نیاز برای امنیت ساختمان است. چارچوب، لولا، بدنه و قفل آن باید دارای حداقل استانداردهای لازم برای امنیت و حفظ حریم خصوصی داخل منزل باشد. بهترین در ضد سرقت علاوه بر فاکتور امنیت، مانع اتلاف انرژی، ورود حشرات و گرد و غبار می‌شود. همچنین عایق صدا بوده و تا حدی ضد حریق نیز هست. هنگامی که برای خرید بهترین نوع درب ضد سرقت مراجعه می‌کنید باید به تمام این نکات توجه کنید.

بهترین برند تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی کدام است؟

در سال‌های اخیر شرکت‌ها، تولیدی‌ها و کارخانه‌های متعددی اقدام به تولید و ساخت درب ورودی ضد سرقت نمودند. با این وجود نمیتوان مکانی را به عنوان بورس و یا مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران معرفی نمود و برای خرید باید به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه نمایید. از مطرح ترین مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و عرضه در ضد سرقت می‌توان به بهاری درب اشاره نمود. محصولات موجود در مجموعه‌ ما به دلیل پخش مستقیم و بی واسطه دارای قیمت بسیار مناسب تر از سایر شرکت‌ها هستند. همچنین به قیمت و کیفیت محصولات تضمین شده و امکان ساخت درب‌های سفارشی هم امکان پذیر است.

مشخصات درب ضد سرقت باکیفیت

دربهای تولید شده در کارخانه‌های معتبر ایرانی و ترک دارای استانداردهای از پیش تعیین شده هستند و رعایت این استانداردها در هنگام ساخت درب ضد سرقت بر روی امنیت آن بسیار تاثیر گذار است. از مهمترین مشخصات این محصولات می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای بدنه و استراکچر بسیار محکم و فولادی
  • استفاده از عایق صوتی و حرارتی در درب
  • دارای قفل ضد سرقت امن
  • یراق آلات باکیفیت
  • استفاده از روکش‌های مقاوم و زیبا
  • استفاده از نوارهای درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان

برخی از ویژگی های درب های ضد سرقت:

  1. اولین چیزی که باید هنگام طراحی یک درب ضد سرقت در نظر داشت، استحکام و مقاومت درب می باشد.
    درب های ضد سرقت ساخته شده از چوب یا فلز بهترین نوع درب ضد سرقت محسوب می شوند.
  2. کیفیت درب ضد سرقت خوب از بسته شدن درب مشخص می شود. یک درب ضد سرقت خوب که قرار است سال ها مورد استفاده قرار گیرد باید به راحتی و بی سر و صدا و کمی فشار انگشت بسته شود. این ویژگی در حدی مهم است که تولید کنندگان امروزه آن را روی جدیدترین مدل های درب ضد سرقت اجرا می کنند.
  3. یک درب ضد سرقت زمانی امنیت بیشتری را فراهم می کند که با پر کردن بتن نصب شود. هزینه پر کردن بتن از پلی اورتان بیشتر است اما ایمنی خیلی بیشتری را برای خانه یا محل کار ایجاد می کند.
  4. کارشناسان، درب ضد سرقت فولادی را به عنوان بهترین نوع درب امنیتی معرفی کرده اند. البته هر درب مخصوص مکان خاصی است.
    مثلاً درب آکوستیک مخصوص مکان هایی است که بسیار امنیتی هستند و هیچ چیزی نباید به بیرون راه پیدا کند. و این درب ها هم ضد صدا هستند و مثلاً از درب ضد حریق می توان در شرکت هایی که بیشتر کارشان با کاغذ است، استفاده کرد. زیرا این درب ها همانطور که از اسمشان مشخص است ضد آتش هستند.

بهترین درب ضد سرقت در ایران

درب‌های ضد سرقت موجود در بازار دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند. دسته بندی درب‌های ضد سرقت بر اساس کشور تولید کننده، رنگ درب، ابعاد و کاربرد آن‌ها شکل می‌گیرد. از محبوب‌ترین محصولات در بازار می‌توان به درب ضد سرقت ترک و درب ایرانی اشاره نمود. هر چند در این روزها قیمت درب ضد سرقت ترک اصل بسیار افزایش داشته و تقریبا دیگر کمتر خریداری تمایل به تهیه این درب‌ها دارد. از طرف دیگر افزایش کیفیت و امنیت درب‌های ایرانی منجر به اعتماد بیشتر خریداران به این درب‌ها و در نتیجه افزایش فروش مدل‌های درب ضد سرقت ایرانی شده است.

از محبوب ترین مدل درب ضد سرقت ایرانی می‌توان به مدل ونوس و سارای اشاره نمود و از نمونه‌های درب ترک نیز مدلهای تاوریژ، ترموود و کرکره ای ارا پیشنهاد می‌کنیم.

در بازار اینگونه جا افتاده که بهترین درهای ضد سرقت، ترک هستند. شاید قبلا اینطور بود اما الان دیگر این موضوع واقعیت ندارد. در ایران ابتدا کارخانه هایی در سلماس ارومیه و سپس در تهران اقدام به تولید دربهای ضد سرقت کردند که از نظر کیفیت با همتای ترک خود برابری می‌کنند. علاوه بر این قیمت مناسب‌تری نیز دارند.

این کارخانه ها بهترین در ضد سرقت ایرانی را مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کنند. مواد اولیه اکثر این کارخانه‌ها وارداتی بوده و در ایران مونتاژ می‌شوند. تنها قطعه‌ای که هیچگاه وارد نمیشود ورق آهن است. ورق آهن دربهای ضد سرقت از اصفهان تامین می‌شود.در نتیجه امروزه دیگر یافتن بهترین درب ضد سرقت در ایران چندان کار سختی نیست.

مزایای درب ضد سرقت ایرانی تولیدی بهاری درب

شرکت بهاری درب بهترین در ضد سرقت ایرانی را تولید می‌کند که اغلب مواد اولیه آن از ترکیه یا کشورهای اروپایی وارد شده و بسیار با کیفیت هستند. به جز ورق آهن که از اصفهان تامین می‌شود.

ساختار درب ضد سرقت تولیدی شرکت ما شامل ورقهای فولادی اصفهان در بدنه درب است که با ام دی اف ترک یا خارجی پوشانده می‌شود. در برخی از مدل‌ها روی ام دی اف روکش چوب بلوط، راش یا گردو و سپس رنگ پلی اورتان می‌خورد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *