مقالات عمومی

معرفی بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی و ترک

پرفروش ترین درب ضد سرقت

بهاری درب تولید کننده بهترین درب های ایرانی با بالاترین کیفیت و زیباترین طرح ها در انواع طرح های لوکس، مدرن، کلاسیک و سفارشی در انواع رنگ های چشم نواز و با متریال های مختلف از فلز مستحکم با چوب طبیعی و …  درب ها را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید با توجه به فضایی که استفاده می کنید بهترین را انتخاب کنید. کیفیت مطمئن بهاری درب در ساخت انواع درب های ضد سرقت، ضد آسیب نگرانی شما را برای انتخاب درب مناسب کاهش می دهد. بهترین برندهای درب ضد سرقت ایران را می توانید از بهاری درب خریداری کنید. در ادامه به بررسی مشخصات پرفروش ترین درب ضد سرقت ایرانی و قیمت بهترین درب ضد سرقت ارزان ایرانی و ترک می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات پرفروش ترین درب ضد سرقت ایرانی

یکی از انواع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ایرانی است، درب ضد سرقت ایرانی معمولاً استاندارد درب ضد سرقت ترکیه است. اما ممکن است این استاندارد در دراز مدت نتواند با درب های ضد سرقت ترکیه رقابت کند.

درب های ضد سرقت ایران عمدتا از مواد وارداتی از ترکیه و مونتاژ ایران ساخته می شوند. درب ضد سرقت ایرانیان بهاری درب ساخت ایران بوده و نسبت به نمونه های خارجی از کیفیت خوبی برخوردار است. این نوع درب ها از نظر ظاهری مشابه درب های ضد سرقت ساخت ترکیه هستند اما درب هایی با ظاهری مشابه درب های ضد سرقت چینی در ایران نیز تولید می شوند.

کارشناسان ایرانی به دلیل گرانی دستگاه های مورد نیاز برای تولید این محصولات معمولا مواد لازم برای ساخت درب های ضد سرقت را از ترکیه وارد می کنند، البته برخی از مهندسان نیز از محصولات داخلی برای ساخت درب های ضد سرقت استفاده می کنند. درب ضد سرقت سفید رنگ یکی از مدل های لوکس جدید در زمینه درب های داخلی می باشد. درب فلزی یکی از درب های لوکس بازار است. درب های استیل ضد سرقت بادوام هستند و در عین حال بسیار شیک به نظر می رسند.

بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی

برندهای مختلفی درب ضد سرقت ایرانی در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین نوع درب ضد سرقت و درب ضد سرقت ایرانی باکیفیت از بین آنها کمی دشوار است. برای خرید درب ضد سرقت با کیفیت توصیه می شود با افراد مجرب در این زمینه مشورت کنید.
مجموعه بهاری درب با تلاش شبانه روزی مهندسین و کارشناسان و پرسنل مجرب می تواند ضمن افزایش کمی و کیفی به بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت در ایران تبدیل شود. ساختار داخلی درب های ضد سرقت ما دارای از پروفیل های فلزی تشکیل شده و تمام عرض و طول درب با توجه به ابعاد درب ضد سرقت و فلز داخلی با ورق های فلزی پوشانده شده است. ورق می تواند دو ورق فلزی در طراحی سفارشی باشد.

ارزان ترین قیمت درب ضد سرقت

معمولا درب های ضد سرقت چینی به درب های ضد سرقت ارزان قیمت معروف هستند اما درب های ضد سرقت ایرانی قیمت بیشتری نسبت به درب های ضد سرقت چینی دارند. درب ضد سرقت ایرانی نسبت به کیفیت بالای آن قیمت مناسبی دارد. درب های سرقتی در ایران در ایران تولید می شوند و تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و از طرفی بهاری درب یکی از بزرگترین تولید کنندگان می باشد. جهت اطلاع از قیمت های روز بازار و برای استفاده از امکانات با ما تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

 

انتخاب شما درب ضد سرقت ایرانی است یا ترک؟

متاسفانه برخی از دست اندرکاران صنعت درب ضد سرقت ایرانی مانند بسیاری از ایرانیان تنها به فکر سود خ

ود هستند و برای این کار از ترفندهای ارزان قیمت درب ضد سرقت استفاده می کنند. پلتفرم های کوچک و ردیابی کم، به مشتریان فروخته می شود. مشتری که این محصولات بی کیفیت را خریداری می کند، نگاه منفی به تمام محصولات ایرانی دارد و تمام محصولات ایرانی را بی کیفیت می داند.

برای جلوگیری از این امر، قبل از خرید چیزی در ایران باید مشخصات فنی کالا را مشاهده کرد، قبل از خرید محصول را لمس کرد، خدمات پس از فروش محصول، تکنولوژی و ساختار استفاده شده را مشاهده کرد. دقت به محصول و مقایسه کامل پس از خرید درب های ضد سرقت بهاری درب ایران که در کارخانه ای مجهز به کلیه ماشین آلات آلمانی طراحی و ساخته شده است، حاصل تیم تحقیق و توسعه بهاری درب، حاصل سال ها تجربه و مشاهده درب های سرقتی می باشد. و درها را ویران کرد. . این درب ها حاصل دپارتمان کنترل کیفی دقیق بهاری درب بوده و نسبت به انواع پرفروش ترین درب های ضد سرقت وارداتی از ترکیه و چین دارای کیفیت برتر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب بهتر از میان درب ضد سرقت ترک و ایرانی به این مقاله مراجعه کنید و نکات خوب آن بهره مند شوید.

بهاری درب با برخورداری از قیمت مناسب و درب ترک و ایرانی با کیفیت، دارای خدمات پس از فروش و نصب توسط افراد متخصص و تحویل سریع قطعات در هر زمان بسته به نیاز مشتری می باشد.

مزایای درب ضد سرقت ایرانی

درب های ایرانی در مبارزه با سارقان بسیار عالی هستند زیرا کارشناسانی که بهترین درب های ضد سرقت ایرانی را می سازند از بهترین تکنولوژی روز برای ساخت درب های ایمن و قابل اعتماد برای مبارزه با سرقت و جلوگیری از تصادف استفاده کرده اند.

ابزار و وسایل باز کردن درب یکی از راه هایی است که سارقان به درب دسترسی پیدا می کنند. در این درب ضد سرقت، استحکام چوب و فولاد به کار رفته در داخل آن به حدی است که از سارق در برابر آن محافظت می کند. همچنین استفاده از سیمان در گیت های ضد سرقت ایرانی از انواع ورود جلوگیری می کند. همچنین اگر دزدی قصد بازکردن در را داشته باشد به دلیل استفاده از انواع قفل ها و ترکیب آنها و استفاده از تکنولوژی قفل آلمانی نمی تواند همه آن را باز کند.

در بین نمونه های خارجی، درب های ضد سرقت ایرانی بیشترین اشتراک را با درب های ضد سرقت ترکیه ای دارند و دلیل آن هم این است که بخشی از تولید این درب ها در ترکیه انجام می شود و بیشتر کار در ایران مونتاژ می شود. در ساخت درب های ضد سرقت معمولا از مواد عالی و درجه یک استفاده می شود که به لطف مواد مرغوب و مرغوب، دوام و ماندگاری بالایی دارند.

سخن نهایی

پس از گذشت چندین سال از مونتاژ درب های ضد سرقت در ایران، با افزایش توان مالی و فنی صنعتگران ایرانی، هم اکنون چندین تولید کننده بزرگ در ایران به تولید درب های ضد سرقت لوکس و تقریباً همگی مشغول هستند. آنها اغلب مواد اولیه و سایر فرآیندهای تولیدی را در کارخانه های خود وارد می کردند، اما متاسفانه با توجه به اینکه ایران بخش کنترل کیفی محصولات درب ضد سرقت را ندارد، سرنوشتی مشابه چین و ایران مشابه دارد. درب ضد سرقت در مقابل هواپیماربایی ایران (طرح ترکیه) هم آمد. بهاری درب یکی از بزرگترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در ایران می باشد. درب های ضد سرقت ایران کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت مناسبی دارند. جهت مشاوره و استفاده از خدمات ما با کارشناسان بهاری درب تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *