مقالات عمومی

معرفی جدید ترین طرح های درب ضد سرقت در مشهد

طرح های درب ضد سرقت

در جامعه امروزی اغلب افراد به دنبال ایجاد امنیت در منزل و محل کار خود هستند. یکی از روش هایی که می توان این امنیت را به ارمغان آورد، استفاده از بهترین و زیباترین درب های ضد سرقت است. ما در مقالات بسیاری که در وبسایت بهاری درب منتشر شده اند به طور مفصل به مشخصات و ویؤگی های انواع مدل درب ضد سرقت و قیمت درب ضد سرقت لوکس و ارزان پرداخته ایم. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با طرح های درب ضد سرقت و درب ضد سرقت مدرن آشنا نماییم.

چگونه مناسب ترین طرح برای درب ضد سرقت خود را بیابیم؟

  1. یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام خرید و انتخاب طرح درب ضد سرقت به آن توجه کنید این است که به زیبایی آن دقت کافی را داشته باشید. زیرا ظاهر درب ساختمان تاثیر بسیار زیادی بر بیننده دارد و انتخاب زیباترین درب های ضد سرقت قطعا زیبایی ساختمان شما را دو چندان می کند.
  2. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید همخوانی طرح درب ضد سرقت با نوع معماری داخلی منزل شما است. اگر معماری داخلی منزل شما کلاسیک است درب های ضد سرقت با طرح های کلاسیک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین انتخاب درب ضد سرقت مدرن برای آپارتمان هایی که دارای معماری داخلی مدرن هستند گزینه بسیار مناسبی است. با خرید درب ضد سرقت مدرن می توانید زیبایی ساختمان خود را افزایش دهید.
  3. یکی دیگر از فاکتور هایی که باید در هنگام انتخاب مدل درب ضد سرقت به آن توجه کنید، سنجیدن شرایط آب و هوایی محیط است. به عنوان نمونه درب های ضد سرقت چوبی برای مناطق مرطوب انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد. اما در مناطق سردسیر و خشک بهتر است از درب های ضد سرقت فلزی و یا درب هایی با استحکام بالاتر استفاده شود.

انواع طرح های درب ضد سرقت

حال که متوجه شدید چگونه می توان به طرح مورد نظر خود دست یافت، بهتر است با انواع طرح های زیباترین درب های ضد سرقت آشنا شوید و خریدی همراه با رضایت را نصیب خود کنید. در ادامه دو مدل درب ضد سرقت را معرفی کرده و ویژگی ها و کاربردهای آن را به طور کامل بررس می کنیم.

  • درب های ضد سرقت سی ان سی و یا شیار خور
  • درب های ضد سرقت برجسته

قیمت درب ضد سرقت لوکس در مشهد

طرح سی ان سی درب ضد سرقت

نام دیگری که درب ضد سرقت با طرح سی ان سی به آن معروف است درب شیار خور می باشد. دلیل نام گذاری این درب به جهت وجود خطوط و شیار های بسیار ظریفی است که توسط دستگاه سی ان سی بر روی درب تراشیده می شود. این مدل درب ضد سرقت به علت داشتن تنوع بسیار بالا، دسترسی راحت آن در تمام نقاط کشور، سادگی و شیک بودن و مهم تر از همه ی اینها برخورداری از امنیت بالا همراه با قیمت بسیار مناسب، بسیار مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته است. از این نوع درب زیبا برای ورودی واحد های مسکونی و اداری استفاده می‌ شود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا این درب ها در دسته پرطرفدار ترین و بهترین درب ها در بازار قرار بگیرند این است که درب ضد سرقت با طرح های سی ان سی، دارای نمونه های مدرن و زیبایی می‌باشند. ابعاد و ویژگی های این مدل از درب ضد سرقت باعث شده تا پس از نصب نیز در صورت وقوع مشکل بتوان آن را تعمیر نمود.

مهم ترین ویژگی های طرح سی ان سی

این نوع درب، مانند هر درب ضد سرقت دیگری دارای چند لایه به ویژه لایه ای از فولاد می‌باشد که عمل فشار و شکستن درب توسط ورودی غیرمجاز و سارقین را خنثی می‌سازد و هدف اصلی درب های ضد سرقت یعنی امنیت برقرار خواهد بود. برای افزایش امنیت در این نوع درب نیز از قفل های با کیفیت و چند زبانه استفاده می‌شود. این قفل ها نیز دارای روزت، قطعه محافظ قفل می‌باشند که از مغزی قفل محافظت کند.

درب ضد سرقت با طرح سی ان سی نیز دارای قیمتی بسیار مناسب می‌باشد. از دلایل این قیمت مناسب وجود عامل اصلی یعنی برقراری امنیت معروف، توسط دربی است که در زمان کمتر و با وسایل و مواد کمتری تولید شده است. یکی از نکته های بسیار جالب که درباره درب ضد سرقت با طرح سی ان سی وجود دارد، این است که امکان رنگ آمیزی و یا تعمیر روکش روی درب فراهم خواهد بود! این مورد نکته ای بسیار مهم است که با در نظر گرفتن آن، می‌توان در صورت وقوع هر حادثه و ایجاد آسیب به درب که ممکن است حین حمل و جابجایی و یا نصب درب رخ دهد، آن را ترمیم و جبران کرد و یا حتی به ظاهر آن بعد از مدتی تنوع دلخواه را بخشید.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

معرفی بهترین و جدیدترین طرح های درب ضد سرقت | انواع مدل های درب ضد سرقت | قیمت درب ضد سرقت لوکس

 

طرح برجسته درب ضد سرقت

از بین انواع درب ضد سرقت، دسته ای نیز در گروهی تحت عنوان درب های ضد سرقت برجسته قرار می‌گیرند. این نوع از درب های ضد سرقت کمی متفاوت بوده و صد البته دارای ویژگی های منحصر به فرد نیز هستند که قصد داریم آن ها را بیان کنیم. درب های ضد سرقت با طرح برجسته، به نسبت درب های ضد سرقت رایج و معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار اند و در ساختمان این نوع از درب از لایه های بیشتری استفاده شده است. این افزایش تعداد لایه ها، خاصیت امنیت و عایق بودن را برای عوامل گوناگون تقویت می‌نماید.

مهم ترین ویژگی های طرح برجسته

وجود لایه های بیشتر، افزایش وزن درب را نیز به دنبال دارد. همانطور که میدانیم وزن درب ملاک مهمی در تایین قیمت نهایی در هنگام خرید می‌باشد و از همین رو یکی از دلایل مهم بالاتر بودن قیمت درب ضد سرقت برجسته، دارا بودن وزن بالا می‌باشد.
ضخامت لایه های این درب متفاوت بوده و با توجه به نیاز مشتری می‌تواند از ۸ میلی متر آغاز شود.

روکش این دسته از درب ها نیز از جنس ام دی اف، راش و چوب گردو می‌باشد. همانطور که ذکر شد وزن درب عامل موثری بر قیمت آن می‌باشد. اما در بین طرح های درب ضد سرقت، به جز وزن عواملی چون متریال، ضخامت و نوع روکش درب و قفل، زبانه های قفل و یراق آلات استفاده شده نیز بر قیمت درب ضد سرقت موثر اند.

از خاصیت های جالب درب های ضد سرقت برجسته، می‌توان به شخصی سازی آن اشاره کرد. به طوری که مشتری می‌تواند مقدار ضخامت لایه ها، نوع قفل، نوع روکش و … را مشخص سازد و پس از سفارش، درب مورد نظر خود را بر اساس قیمت تمام شده تحویل بگیرد. قفل درب های ضد سرقت برجسته از نوع گران است! معمولا بر روی این نوع درب ضد سرقت از بهترین و باکیفیت ترین قفل های چند زبانه ساخت کشور ترکیه که درجه یک می‌باشند استفاده می‌شود.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *