مقالات عمومی

چه باورهای اشتباهی در مورد درب ضد سرقت وجود دارد؟

چه باورهای اشتباهی در مورد درب ضد سرقت وجود دارد؟ در اکثر درب های ضد سرقت تولیدی و وارداتی موجود در بازار کشور از مواد مختلفی مانند چوب طبیعی، فلز و ... استفاده می شود که از محبوبیت بالایی در بین خریداران برخوردار است. در همین راستا هنگام صحبت با افرادی که دانش و اطلاعات چندانی در مورد درب های ضد سرقت ندارند، با نظرات منفی و منفی آنها مواجه می شویم که رایج و گسترده است. در این مقاله به برخی از این دیدگاه ها و باورهای غلط درباره درب های امنیتی اشاره می کنیم. پس همراه همیشگی ما در بهاری درب تبریز باشید تا ادامه مطلب را بخوانیم.

چه باورهای اشتباهی در مورد درب ضد سرقت وجود دارد؟

در اکثر درب های ضد سرقت تولیدی و وارداتی موجود در بازار کشور از مواد مختلفی مانند چوب طبیعی، فلز و … استفاده می شود که از محبوبیت بالایی در بین خریداران برخوردار است. در همین راستا هنگام صحبت با افرادی که دانش و اطلاعات چندانی در مورد درب های ضد سرقت ندارند، با نظرات منفی و منفی آنها مواجه می شویم که رایج و گسترده است. در این مقاله به برخی از این دیدگاه ها و باورهای غلط درباره درب های امنیتی اشاره می کنیم. پس همراه همیشگی ما در بهاری درب تبریز باشید تا ادامه مطلب را بخوانیم. همچنین اگر به دنبال نمونه درب های ضدسرقت تولیدی و وارداتی اصل هستید می توانید از مدل های مختلف فروشگاه ما دیدن کنید.

1: آیا تفاوتی بین درب ضد سرقت با درب های معمولی چوبی وجود دارد یا خیر؟!

اولین نکته از باورهای اشتباهی در مورد درب زمانی که درب های ضد سرقت وارد کشور ما شد به دلایل مختلف از جمله ناآگاهی تولیدکنندگان و فروشندگان و همچنین کارشناسان نصب و در نهایت عدم آگاهی خریداران از این درب های ایمنی، این تئوری نادرست در بین مردم جا افتاد. درب های ضدسرقت و امنیتی تفاوتی با درب های معمولی ندارند و فقط از قفل های نیمه پیشرفته در آن ها استفاده شده است.

این افراد مدعی بودند که درب های امنیتی با این قفل ها نسبت به نوع معمولی آن کمی در برابر سرقت مقاوم هستند. این باور نادرست به مرور زمان منجر به تولید و نصب درب های ضد سرقت شد که البته تنها از نظر ظاهری با درب های معمولی تفاوت داشتند و از نظر ایمنی نیز عملکرد قابل قبولی نداشتند.

در نتیجه درب های تولید شده تنها از نظر ظاهری با درب های معمولی تفاوت داشتند و این بدان معناست که ساختار داخلی درب ها لایه های محکمی نداشته و از مقاطع فولادی در داخل استفاده نشده است. در تولید درب ضد سرقت اصلی بهاری درب تبریز از مقاطع فولادی مانند ورق در سازه درب برای حداکثر مقاومت در برابر فشار و شکستگی استفاده می شود سپس سطوح داخلی و خارجی روی سازه قرار می گیرد.

همچنین چارچوب درب از نظر استحکام بسیار مهم خواهد بود، بنابراین این قطعات باید از ورق فولادی مرغوب ساخته شوند تا فشار وارده بر چارچوب درب را جذب کند تا آسیبی نبیند.

یراق آلات درب ضد سرقت نیز تفاوت های زیادی با یراق آلات درب معمولی خواهد داشت و به طور کلی برای ساخت این قطعات از آلیاژهای با دمای بالا و تکنولوژی روز از جمله قفل ضد سرقت، دستگیره، لولا و … استفاده می شود.

در نتیجه این گفته ها متوجه می شویم که این باور که درب های ضد سرقت با درب های معمولی تفاوتی ندارند بر اساس باورهای غلط و غلط است و در مورد اضافه کردن قفل و تغییر ظاهر اینگونه نیست، بلکه امنیت و استحکام مدنظر حائز اهمیت است.

2: برای نصب درب ضد سرقت نیازی به کارشناس نیست!!!!

دومین تصور غلط در این زمینه این است که مردم فکر می کنند می توانند بدون نیاز به متخصص یا تکنسین قطعات مختلف درب محافظ را خریداری و نصب کنند.

از آنجایی که ساخت و مونتاژ نهایی درب های ضدسرقت نیاز به ابزار و تجهیزات دقیق دارد، این امر توسط افراد غیر ماهر باعث ایجاد ایرادات زیادی در درب مورد نظر می شود. در نتیجه برای حصول حداکثر بهره وری و عملکرد قابل قبول این درب ها باید تمامی مراحل تولید و نصب را به دست متخصصان با تجربه در این زمینه سپرد تا در آینده دچار مشکل نشود.

3: نصب درب ضدسرقت باعث خرابی دیوار خواهد شد….

یکی دیگر از دلایلی که مردم برای تعویض درب های معمولی خود درب های ضد سرقت را به سختی انتخاب می کنند این است که معتقدند تعویض درب باعث آسیب دیدن دیوار و ایجاد مشکل می شود. در عین حال با حضور کارشناسان فنی و مجرب در این زمینه و همچنین در دسترس بودن روش های مختلف نصب درب های ضد سرقت، می توان به راحتی این نوع درب های ساختمانی را نصب کرد.

4:  درب های ضد سرقت بسیار گران قیمت هستند…

آخرین موضوع درباره باورهای اشتباهی در مورد درب این عقیده نیز یکی از چیزهایی است که مردم آن را نادرست می پندارند; درب ضد سرقت به دلیل مثبت بودن در مواقع بحرانی گزینه ای ایده آل و سودآور برای خریداران خواهد بود. این تجهیزات پوشش ساختمانی بسته به نحوه استفاده از قطعات و ساختار داخلی دارای عمر مفید و مقاومت بالایی در برابر عوامل نامطلوب می باشد.

علاوه بر این درب های ضد سرقت نسبت به سایر درب ها از نظر صرفه جویی در انرژی، ورود و خروج صدا و جلوگیری از کثیفی و گرد و غبار عملکرد بهتری دارند. در نتیجه با توجه به موارد فوق باید بپذیریم که درب های ضد سرقت با توجه به مکانیزم قیمت، قیمتی مطلوب و مقرون به صرفه برای خریداران دارند. با خرید از بهاری درب تبریز می توانید بهترین نمونه درب های ضد سرقت و یا مدل های مختلف درب ساختمانی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *