مقالات عمومی

صفر تا صد مراحل نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت با فریم

یکی از مهم ترین بخش های تامین امنیت منزل، خریداری و نصب درب ضد سرقت می باشد. نحوه نصب و نصب صحیح درب های ضد سرقت از اهمیت بالایی برخوردارند. به طوری که ممکن  است نصب غیر اصولی، تا پنجاه درصد امنیت درب را کاهش دهد. از این رو ما در اینجا صفر تا صد مراحل نصب درب ضد سرقت در مشهد را بیان کرده و مواردی از قبیل: نصب درب ضد سرقت با بتن ، نصب درب ضد سرقت با فریم و هزینه نصب درب ضد سرقت را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید تا با این نکات طلایی آشنا شوید.

نحوه نصب درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت به دو صورت با تخریب یا بدون تخریب نصب می شوند. پس از برچیدن، جوشکاری و در نهایت نصب تجهیزات، به نظر می رسد که نصب درب کامل شده است، اما باید توجه داشت که فضای خالی بین دیوار و چارچوب باید با بتن پر شود. این کار باعث می شود که سارقان با کمک جک و دیلم در را باز نکنند. از دیگر مزایای مونتاژ اولیه این درب ها جداسازی گرد و غبار می باشد. پس از رعایت کلیه موارد ایمنی و آرایشی می توان قاب را گچ کاری کرد. به طور متوسط، تمام مراحل توصیف شده 3-5 ساعت طول می کشد.

درب ضد سرقت ارزان

مراحل نصب درب ضد سرقت

مراحل نصب این درب ها به این صورت است که درب از قسمت قاب به چهارچوب انتظار به کمک شاخه ها جوش می شود. سپس با کمک قیف و از سوراخ های متصل به سنجاق ها، داخل قاب تا محل نصب اولیه بتن بریزید. اگر خانه نوساز باشد، این عملیات معمولا بدون تخریب انجام می شود. زیرا سازنده یک کیت امنیتی با قوطی های فولادی 4*6 یا 4*8 با ابعاد داخلی 106*211 و 111*211 می سازد تا پس از اتمام ساخت، درب سارق را بدون آسیب نصب کنند. اما تعویض و نصب درب ها در خانه های قدیمی به دو صورت مخرب و غیر مخرب انجام می شود. در زیر هر دو روش را توضیح خواهیم داد.

نصب درب ضد سرقت بدون تخریب

برای نصب درب در خانه های قدیمی به روش غیر مخرب باید اندازه قاب مربوطه 110 سانتی متر یا بیشتر باشد. عموماً در چهارچوب درب دو لنگه با لنگه ثابت کوچک و لنگه متحرک بزرگ نصب بدون تخریب قابل انجام است. نصب بدون درز به این معنی است که درب جدید در چارچوب درب قبلی قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که باید دستور اندازه گیری را انجام داد تا درب دقیقاً در چهارچوب قرار گیرد و فضای اضافی وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید که حداقل عرض این درب 105 سانتی متر است.

نصب درب ضد سرقت با تخریب

برای نصب در ضدسرقت روی چهارچوبی با ابعاد پشت به پشت 110 سانتی متر یا کمتر، باید تمام یا قسمتی از چهارچوب قبلی از بین برود. این یک مکان عالی برای نصب درب جدید ایجاد می کند. در برخی موارد لازم است یک طرف قاب و قسمتی از دیوار تخریب شود. در چنین مواقعی به کمک یک میله دایره ای چند بازو ساخته می شود که یک طرف آن به دیوار و طرف دیگر به قاب متصل می شود. حال پس از طی مراحل ذکر شده، فضاهای بین قاب و دیوار بتن ریزی شده و درزها گچ کاری می شوند.

نکات مهم در نصب

اندازه درب ضد سرقت در جلو (خارج یونیت) از اندازه درب ضد سرقت پشتی (داخل یونیت) بزرگتر است، بنابراین فضای مورد نیاز از بیرون (پله ها) برای ضد سرقت چینی است. درها حداقل پنج سانتی متر بالاتر هستند بنابراین چهار سانتی متر از بیرون نباید با هیچ ماده ای پوشانده شود اما بهتر است آن را در داخل واحد بپوشید

نصب درب ضد سرقت در مشهد

هزینه نصب درب ضد سرقت در مشهد | نصب درب ضد سرقت با بتن | نصب درب ضد سرقت با فریم

 نصب درب با فریم

اگر تسمه های فلزی را روی دیوار قرار دهیم تا در نقطه خاصی جوش داده شود و درب به صورت عمودی و مسطح ساخته شود، بله، نمی توانیم از قاب پایه استفاده کنیم. و محل های جوش باید توسط کارشناسان فروش قرار داده شود تا بتوان از تسمه در آن مکان ها استفاده کرد. پس از خرید درب، نصب آن بهتر است توسط کارشناسان شرکت بهاری درب انجام شود، زیرا هر چقدر هم که درب خریداری شده ایمن و زیبا باشد، مهمترین و آخرین مرحله تحویل و نصب بر عهده نصاب می باشد. لازم به ذکر است کلیه نصاب های بهاری درب دارای سوابق فنی عالی و مورد تایید واحد فنی شرکت می باشند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *