مقالات عمومی

چگونه نصب درب ضد سرقت را بدون خرابی انجام دهیم!؟

قیمت نصب درب ضد سرقت | خرید و نصب درب ضد سرقت | نصب روی چهارچوب قدیمی | نحوه نصب دستگیره درب سرقت با فریم دوغاب

چگونه نصب درب ضد سرقت را بدون خرابی انجام دهیم!؟

بسیاری از مشتریان بهاری درب تبریز بعد از خرید درب مورد نظر به دنبال این هستند که چگونه یک نصب درب ضد سرقت را به راحتی و بدون آسیب به قاب یا بدنه درب نصب کنند، جدای از این مورد اولیه، برای افراد بسیاری قیمت نصب درب ضد سرقت هم دارای اهمیت است، چرا که بعد از خرید و نصب درب ضد سرقت می خواهند اطلاع داشته باشند که چه هزینه ای را بر روی نصب درب ضد سرقت روی چهارچوب قدیمی و یا مکان جدید باید نصب کنند! ضمن اینکه نحوه نصب درب دستگیره درب ضد سرقت یا نصب درب ضد سرقت با فریم و دوغاب درب ضد سرقت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و برای هریک باید مراحل اولیه به طور کامل طی شود.

همچنین بسیاری از مشتریان از ما سوال می کنند که درب را می توان بدون تخریب بر روی ورودی درب آپارتمان های قدیمی نصب کرد یا خیر؟! برای جواب به این سوال باید گفت که نصب درب توسط پرسنل بهاری درب به راحتی انجام می شود و فرقی نمی کند که ورودی موردنظر قدیمی باشد یا یک ساختمان تازه ساخت! در هر صورت می توانید با اطمینان کامل از بهاری درب تبریز خرید خود را انجام دهید!

گام های اصولی نصب درب ضد سرقت

پس از انتخاب درب ضد سرقت و تنظیم سایز آن؛ برای نصب درب مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ساخت و نصب چهارچوب درب ضد سرقت

نحوه نصب چهارچوب درب اگر ساختمان جدید دارای درب ضد سرقت باشد باید قاب یا چهارچوب جدید نصب شود. در این صورت ابتدا چارچوب درب با توجه به ابعاد درب مورد نظر شما ساخته می شود. فریم درب از پروفیل آهنی 8*4 یا 10*4 ساخته شده یا در سایزهای سفارشی انجام می شود.
بهترین راه برای نصب چهارچوب درب این است که قاب درب را قبل از سفید کاری نصب کنید. یک قاب ضد زنگ نیز باید نصب شود.
اگر می خواهید درب ورودی آپارتمان خود را به درب تبدیل کنید، می توانید درب را در همان چهارچوب قدیمی نصب کنید.

2. نصب قفل و دستگیره درب ضد سرقت

قفل و دستگیره ضد سرقت باید به طور جداگانه روی درب نصب شود. پس از خرید درب، راهنمایی های لازم را دریافت خواهید کرد و یا اینکه پرسنل بهاری درب برای انجام اینکار اقدام خواهند کرد که نصب را بدون هیچ گونه خرابی و مشکلی انجام میدهند.

3. اندازه گیری و علامت گذاری برای نصب لولا

برای این مرحله بهتر است کمک بگیرید. در را در چارچوب قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که یک شکاف 3 میلی متری وجود دارد. سپس محل لولا را علامت بزنید.

4. لولا را نصب کنید

می توانید لولا را با مته 2 میلی متری نصب کنید. همین کار را برای لولاهای پایین و میانی انجام دهید. روش های مختلفی برای نصب درب های امنیتی وجود دارد که در این مقاله ساده ترین و رایج ترین روش ها را بیان می کنیم. شما باید با توجه به شرایط خود از یکی از این روش ها استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

5. انواع نصب ضد سرقت

دو روش متداول برای نصب درب وجود دارد که در ادامه معرفی خواهد شد.

نصب درب ضد سرقت با جوش

1. ابتدا درب موجود خانه خود را بردارید و آن را با درب ضد سرقت جایگزین کنید. سپس درب را از پهلو بدون باله موردنظر وارد چهارچوب کنید.
2. پوشش را کاملا صاف کرده و تست کنید به عنوان مثال، درب خود را چندین بار باز و بسته کنید تا مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده و به درستی کار می کند. سپس چند نقطه را به سوراخ های مشخص شده در داخل قاب لحیم کنید تا به طور موقت آن را نصب کنید.
3. اگر از درب خود اطمینان کامل دارید، می توانید درب را کاملا جوش دهید.

نحوه نصب درب با استفاده از روش رول بولت

استفاده از این روش مستلزم آن است که دیوارهایی که در را روی آن نصب می کنید مقاومت کافی داشته باشند. برای مثال دیوارهای بتنی مقاومت کافی برای انجام این روش را دارند.
برای نصب درب به روش رول بولت ابتدا باید درب و چهارچوب را کاملاً تراز کنید. سپس بررسی کنید که درب به درستی کار می کند. لولاهای درب را با دیوار تراز کنید. سپس با توجه به سوراخ های قاب روی دیوار سوراخ هایی ایجاد کنید. دوباره در و دیوار را جدا کنید و پیچ های استوانه ای را با دقت داخل سوراخ های نشان داده شده قرار دهید.

نصب درب بر روی دیوارهای جدا کننده پارتیشنی

لازم است قبل از نصب چهارچوب درب بر روی پارتیشن ها، قاب را به خوبی اندازه گیری کنید. سپس قاب را با ضد زنگ بپوشانید تا عمر این درب افزایش یابد. در نهایت قاب را کاملا تراز کرده و سپس آن را نصب کنید.

نصب درب های بهاری درب تبریز در مشهد

برای نصب درب از محصولات برتر بهاری درب تبریز لازم است مراحل نصب درب را آموزش ببینید یا از افراد متخصص اینکار که در فروشگاه بهاری درب تبریز اماده ارائه خدمات هستند، کمک بگیرید.

هزینه نصب درب ضد سرقت چقدر است؟

هزینه نصب درب شامل هزینه حمل و نصب درب متفاوت است که تعرفه های مخصوص به خود را دارد و برای آگاهی از آن بهتر است که با مشاورین فروش در این زمینه صحبت کرد.

نصاب درب چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

نصب درب باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود. هنگام نصب و تنظیم درب ضد سرقت باید دقت زیادی کرد تا از امنیت لازم اطمینان حاصل شود. به این خاطر که هر گونه آسیب، خط خوردگی، خراشیدگی و خرابی هریک از قفل ها و یا پوسته درب کاملا به درب هم از نظر فنی و هم از نظر زیبایی آسیب می رساند.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *