مقالات عمومی

انواع استراکچر درب ضد سرقت | بهاری درب

ساخت درب ضد سرقت سفارشی

استراکچر درب ضد سرقت  یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی هایی است که در هنگام خرید درب ضد سرقت فلزی و انواع دیگر آن  باید به آن توجه کنید. در مقاله پیش رو از وب سایت بهاری درب در مورد اجزاء درب ضد سرقت و نقش استراکچر درب ضد سرقت در ساخت درب ضد سرقت، پروفیل درب ضد سرقت و اجزای چهارچوب درب ضد سرقت توضیحاتی خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات مفید و کاربردی در این زمینه با ما همراه باشید.

اجزای درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضد سرقت یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین درب های مورد استفاده در سراسر جهان هستند. برای برقراری و حفظ امنیت سعی می شود یکی از شیک ترین و بادوام ترین این محصولات خریداری شود. همچنین می توانید قبل از خرید و استفاده از این محصول با اجزای درب ضد سرقت آشنا شوید. از جمله مهم ترین و اصلی ترین اجزای درب های ضد سرقت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استراکچر داخلی درب ضد سرقت
  • رویه درب های ضد سرقتی
  • قفل و دستگیره

استراکچر درب ضد سرقت چیست؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قسمت های این مدل درب، استراکچردر داخل درب ضد سرقت است، نکته اصلی چهارچوب درب ضد سرقت است که می توان سایر قسمت ها را به آن وصل کرد. لازم به ذکر است که هر چه کیفیت و استحکام استراکچربالاتر باشد امنیت درب ضد سرقت بیشتر می شود. مهم ترین مصالح مورد استفاده در تولید و طراحی استراکچر ها عبارتند از: کلاف های فلزی، صفحه های فولادی، کمربندهای فلزی و … . قبل از خرید و استفاده از این مدل درب لازم است اطلاعات لازم را در مورد استراکچر به کار رفته در این مدل درب ضد سرقت کسب کرده و تصمیم به خرید و استفاده از این کالا بگیرید.

انواع استراکچر درب ضد سرقت

استراکچر داخلی درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد. که سازندگان درب ضد سرقت آن را می شناسند و دوست دارند محصولاتی با کیفیت را تولید کنند که برای بسیاری از خریداران جذاب باشد. از مهم ترین انواع استراکچر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از انواع استرا کچرهای داخلی که در درب های ضد سرقت ایرانی استفاده می شود، استفاده از ورق های فولادی با خمش بالا می باشد. این ورق ها همراه با پروفیل های درب ضد سرقت از نوع فولادی مرغوب، استحکام و وزن بالایی دارند. در صورت ترکیب با روکش های مناسب، آسیب دیدن و سوراخ شدن آنها تقریبا غیرممکن است. لازم به ذکر است که ضخامت استاندارد ورق های خم خورده از 0.7 تا 1.5 میلی متر است. هر چه ورق مورد نظر ضخامت بیشتری داشته باشد، پایداری آن بالاتر است.

نحوه ساخت درب ضد سرقت

 

استراکچر ها، اساسا از انواع مختلف از ورق فولادی خمیده تولید شده اند. استحکام این قسمت از درب ضد سرقت را می توان به ورقه های فولادی نسبت داد. به عنوان مثال، نوعی دیگری از این اجزای درب ضد سرقت وجود دارد که با پلی اورتان یا آزبست نسوز عایق شده است و از ویژگی های دیگری مانند: مقاومت در برابر حرارت و آتش برخوردار است.

مزایا استفاده از استراکچر درب ضد سرقت

اهمیت استفاده از استراکچر داخلی درب ضد سرقت در ساخت این محصولات بسیار زیاد است. بنابراین هیچ درب ضد سرقتی را نمی توانید پیدا کنید که با این روکش تهیه و طراحی نشده باشد. تولیدی بهاری درب تبریز با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین استراکچر ها در ساخت درب های ضد سرقت فلزی و شیشه ای و چوبی، یک محصول با کیفیت و تضمین شده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در ادامه چند نمونه از مزایای استراکچر درب را بیان می کنیم.

  • استفاده از درب ضد سرقت با استرا کچر با کیفیت و اصلی با مقاومت بالا، احتمال سرقت را در منزل و محل کار شما کاهش می دهد.
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از استراکچر با کیفیت، کاهش صدا در هنگام باز و بسته شدن درب است که راحتی را برای سرنشینان فراهم می کند.

عایق کاری بیشتر از اتلاف انرژی بیشتر جلوگیری می کند و قبض برق ساکنان را کاهش می دهد.

نکات مهم در تولید استراکچر

  • استفاده از ورق فولادی با کیفیت و بادوام در چهارچوب درب ضد سرقت، به علت مقاومت بالای فولاد باعث افزایش امنیت درب ضد سرقت می شود.
  • برای اتصال ورق های فولادی از الکترودهای جوشکاری استاندارد استفاده کنید. به دلیل اینکه استفاده از الکترودهای مرغوب باعث افزایش دوام و مقاومت قطعات متصل شده در استراکچر درب ضد سرقت می شود.
  • یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی در ساخت استراکچر درب ضد سرقت و درب لابی ضد سرقت، استفاده از کارکنان ماهر و با تجربه می باشد. زیرا استراکچر ها به عنوان سازه های فلزی مهم در ساخت درب  پروفیل ضد سرقت شناخته می شوند و ساخت آن مراحل پیچیده ای دارد. به همین دلیل باید از بهترین ظرافت و دقت استفاده کرد.

سخن پایانی

در این مقاله از وب سایت بهاری درب در مورد استراکچر درب ضد سرقت صحبت کردیم. بهترین کار برای داشتن یک درب ضد سرقت با کیفیت خرید از تولیدی های معتبر است. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید باید اطلاعات دقیقی در مورد اجزا و شرایط درب داشته باشید. که در بهاری درب متخصصین ما به شما کمک خواهند کرد تا در این رابطه اطلاعات را کسب نمایید. به این ترتیب می توانید تصمیم بسیار موفقی برای خرید خود بگیرید. بی نظیرترین درب های ضد سرقت را به راحتی می توانید از سایت بهاری درب تبریز خریداری کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *