مقالات عمومی

بهترین روش های افزایش امنیت درب ضد سرقت

امنیت درب ضد سرقت

امنیت جزو یکی مهم ترین ملاک ها برای هر انسانی می باشد. در این میان، یک محافظ عالی ضد سرقت ، استفاده از قفل درب ضد سرقت برای منازل است. درب ضد سرقت به خاطر امنیت بالاتر و استحکام قوی‌ تر به سرعت جایگزین در های قدیمی شد و جایگاه خوبی در میان سازندگان ساختمان‌ ها پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم بهترین روش ها را برای بالا بردن امنیت درب ضد سرقت و تقویت درب ضد سرقت بیان کنیم تا به آسانی افزایش امنیت درب آپارتمان خود را تجربه کنید و لحظاتی پر از آرامش را در کنار خانواده سپری نمایید.

تفاوت درب های ضد سرقت با درب های معمولی

درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی بسیار بادوام و مقاوم است و مهم ترین نکته ای که امنیت این نوع درب ها را افزایش می دهد وجود پیچ ​​و مهره و قفل داخل درب است. در واقع وقتی دزد به خانه شخصی می رود، ابتدا سعی می کند در را با چند کلنگ باز کند و در را بشکند. اما داشتن درب های پیش ساخته و داشتن لولا روی قاب از باز کردن درب منزل توسط سارق جلوگیری می کند.

ویژگی درب ضد سرقت

شاید یکی از ساده ترین راه ها برای ورود به آپارتمان، شکستن درب ورودی باشد. این درب ها معمولا شکسته هستند و حتی قفل هم می شوند که به راحتی شکسته می شوند.

درب های فنری ضد سرقت با ساختار کاملاً ضد سرقت و قفل مخفی نشکن می توانند از ورود سارقان به منزل شما جلوگیری کنند، بنابراین نصب این درب ها شما را هم از بدنه و هم از قفل رها می کند. همچنین این درب ها در برابر فرورفتگی و شکستن چکش کاملاً مقاوم هستند.

قفل درب ضد سرقت

عایق گرما و سرما

همچنین دارای عایق حرارتی و سرمایی هستند که نسبت به درب های معمولی مزیت دارد. در داخل این درب از پانل به ضخامت 1.5 میلی متر در سرتاسر درب استفاده شده است و علاوه بر آن پروفیل محیطی که به صورت دوبل روی درب اعمال می شود، آستانه تحمل این درب را در برابر شکستگی و ترک افزایش می دهد.

ضمناً در ساختار داخلی لولاهای آن، بین دو طرف پانل درب، از عایق پشم سنگ به ضخامت 40 میلی متر و تراکم 80 برای عایق صدا، گرما و سرما استفاده شده است.

عامل موثر در ارتقای امنیت درب های ضد سرقت

برای افزایش امنیت درب های ضد سرقت به نکات زیر توجه کنید. افزایش امنیت درب باعث ایجاد آرامش و کاهش سرقت از منزل می شود یک محافظ ضد سرقت درب است. در ادامه به بررسی عوامل موثر در میزان امنیت درب ضد سرقت می پردازیم.

نوع قفل درب

یکی دیگر از عوامل مهمی که باعث ایجاد امنیت بیشتر در در برابر سرقت می شود، قفل با کیفیت است. اکثر دزدها در را با قفل خراب می کنند. بنابراین، اگر قفل شما از مواد خوب ساخته نشده باشد، به راحتی می شکند و درب آن باز می شود. بنابراین تا جایی که می توانید از درب ضد سرقت با قفل ضد سرقت با کیفیت استفاده کنید. بهترین و مطمئن ترین قفل درب های ضد سرقت، قفل های ضد سرقت دیجیتال هستند.

وزن درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت چینی بی کیفیت از ورق های فولادی نازک و آلیاژهای ضعیف برای کاهش قیمت کل استفاده می شود، بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت به ظاهر بسنده نکنید زیرا دلیل اصلی خرید شما این است. درب است و هر چه وزن درب ضد سرقت بیشتر باشد قیمت و امنیت این درب بالاتر می رود یکی از دلایل وزن زیاد استفاده از ضخامت ورق های فولادی است که استفاده می شود. در ساختار این درب های ضد سرقت.

جنس درب

اگر شما یک درب امنیتی ساخته شده از مواد خوب و مستحکم داشته باشید، درب هرگز به راحتی نمی شکند. بنابراین هنگام خرید درب محافظ باکیفیت حتما به این نکته توجه کنید.

زبانه قفل درب ضد سرقت

 

روش های تقویت درب ضد سرقت و افزایش ایمنی آن

یکی از بهترین گزینه های شما برای ایمن سازی درب ضد سرقت، درب ضد سرقت با دزدگیر است. هشدار مجموعه ای از هشدارها به کاربران درب های ضد سرقت است که مواردی را نشان می دهد که می تواند امنیت درب ضد سرقت را به خطر بیندازد. این آلارم ها می توانند شامل هشدار باز بودن در، هشدار فشار در یا ضربه حرکت باشد.

یک درب ضد سرقت معمولا از چند لایه تشکیل شده است. فضای داخلی آن معمولاً فلزی است که با مواد مختلفی مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و … پوشانده می شود. فضای خالی درب ضد سرقت معمولا با پشم سنگ پر می شود که باعث استحکام درب و گرم نگه داشتن آن می شود.

استفاده از درب ضد سرقت یا محافظ ضد سرقت (حفاظ آکاردئونی)

درب ضد سرقت نسبت به سایر انواع حفاظ دارای مزیت خاصی می باشد. حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ درب کشویی است. که اغلب برای محافظت از درب های ورودی ساختمان ها، آپارتمان ها و انبارها و مکان هایی مانند مغازه ها و … استفاده می شود. اگر می خواهید امنیت درب ضد جرم خود را بیش از پیش افزایش دهید، می توانید از نکات زیر بهره مند شوید:

استفاده از رزت فولادی ضد برش

اسکاج یکی از اجزای مهم درب ضد سرقت است که بر روی هاب قفل نصب می شود. اسکاج علاوه بر زیبایی درب، از دسترسی آسان سارقان به قفل درب ضد سرقت نیز جلوگیری می کند. در اکثر درب های ضد سرقت از گل رز معمولی ارزان قیمت به عنوان لوازم جانبی استفاده می شود و بیشتر جنبه تزئینی دارد. هنگام خرید درب ضد سرقت از فروشنده بخواهید که درب ضد سرقت را با یک اسکاج استیل ضد برش به شما ارائه دهد. گل رز فولادی ضد برش یکی از مهمترین موانع دفاعی شما در برابر دزدان خواهد بود.

تقویت درب ضد سرقت

اساسا، اکثر تولید کنندگان درب های امنیتی از پین های بلند برای لولاها استفاده می کنند. و اگر پین های شما از نوع 3 سانتی متری هستند می توانید پین های داخل در و قاب را با پین های 8.5 سانتی متری تعویض کنید. همچنین برای افزایش امنیت درب ضد سرقت از کارخانه بهتر است از درب و ورق های جوش CO2 استفاده شود.

تعویض قفل درب ضد سرقت

مهمترین نکته برای افزایش امنیت درب ضد سرقت پارکینگ و تقویت درب ضد سرقت درب، قفل است. به طور کلی قفل های مورد استفاده برای درب های ضد سرقت به خوبی محافظت می شوند. اما اگر می خواهید امنیت درب سرقت ایرانی را افزایش دهید، استفاده از قفل ضد سرقت هوشمند  را به شما توصیه می کنیم.

قفل دیجیتال ضد سرقت

قفل ضد سرقت دیجیتال یا هوشمند نیز کمک موثری در زمینه امنیت است. این مدل قفل دارای امکانات ویژه تری مانند سیستم ضد شوک، سیستم اعلام حریق و اسکن اثر انگشت می باشد. برای امنیت بیشتر نیازی به زنجیر کلید ندارد و از قابلیت باز کردن قفل و قفل درها از راه دور پشتیبانی می کند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *