مقالات عمومی

انواع قفل درب ضد سرقت_بهاری درب تبریز

درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین اجزای درب ورودی محیط هایی مانند منازل، ادارات و … قفل درب ضد سرقت می باشد. همه ی افراد سعی دارند امنیت منزل خود را به طور کامل براقرار سازند. ازاین رو همواره سعی در استفاده از بهترین ابزار دارند. اما اگر درب از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده باشد، اما دارای قفل مناسبی نباشد به راحتی توسط سارقین باز خواهد شد. بنابراین قفل از اهمیت بالایی برخوردار است و انواع متفاوتی دارد مانند: قفل درب ضد سرقت دیجیتال، قفل درب ضد سرقت هوشمند و … . در ادامه قصد داریم انواع قفل های درب ضد سرقت معرفی کنیم و شما را با بهترین قفل ضد درب سرقت آهنی آشنا نماییم.

مشخصات قفل درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین ویژگی های قفل درب ضد سرقت این است که دارای زبانه های متعدد می باشد. و این باعث می شود که با چرخاندن کلید در قفل، زبانه ها در جهات مختلف در داخل قاب قرار گیرد که امنیت آن را نسبت به قفل های معمولی افزایش می دهد. توجه داشته باشید که هر چه تعداد زبانه های قفل بیشتر باشد، امنیت درب بیشتر می شود. همچنین توجه داشته باشید که امنیت درب ها در برابر سرقت به عوامل دیگری مانند قاب، لولا، روکش و مهره نیز بستگی دارد. پس از نصب قفل درب ضد سرقت روی درب معمولی نترسید زیرا امنیت خوبی را ایجاد نخواهد کرد. شرکت بهاری درب تبریز یکی از بهترین تولیدکنندگان درب با کیفیت با انواع قفل درب ضد سرقت عالی می باشد.

درب ضد سرقت

انواع مغزی قفل کدام اند؟

مغزی قفل درب مهمترین قسمت قفل است. دو نوع مغز در بازار ایران رایج است که مکانیسم های متفاوتی دارند. نوع اول این است که کلید باید فقط از یک جهت وارد مغز شود. در حالی که در دسته دوم کلید را می توان از دو طرف چرخاند. با چرخاندن کلید داخل مهره، پین قفل باز و بسته می شود.

هسته قفل درب بسته به برند و نوع قفل انتخابی متفاوت است. به عنوان مثال قفل ضد سرقت کاله دارای دو قفل بالا و پایین و دو مهره می باشد. یکی از نکات مهم لولای درب ضد سرقت شیارهای متعدد و متفاوت روی لولا است که باعث ایمنی بیشتر آن می شود. به این مغزها سیلندر کامپیوتر نیز می گویند.

انواع قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت گزینه های زیادی دارد و انواع مختلفی در بازار موجود است. هرکسی می تواند با توجه به نیاز و فضای خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کند. در زیر انواع قفل درب ضد سرقت دیجیتال و غیره را بررسی می کنیم و توضیح مختصری در مورد هر یک ارائه می دهیم. انواع قفل ضد سرقت:

  1. قفل مولتی پوینت
  2. قفل هوکی شکل
  3. قفل مونو بلاک
  4. قفل ضد سرقت هوشمند

 قفل مولتی پوینت

این قفل به قفل مرکزی نیز معروف است. یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است که دارای سه تا پنج قفل معتبر و کارت های متعدد است. این قفل ها که توسط اهرم یا میله به هم متصل می شوند در قسمت جلو و بالای در قرار دارند. این قفل دارای سیستم امنیتی بسیار قوی است زیرا قفل مرکزی را می توان به صورت افقی و عمودی قفل کرد.

قفل هوکی شکل

این قفل با نام های هوکی و چنگی نیز شناخته می شود. شرکت هوک (Türkiye) اولین قفل چنگکی را ساخت. قفل قلاب‌دار یا چنگکی کمی پیشرفته‌تر از مدل‌های قفل بلوکی و چند نقطه‌ای است. نحوه کار این قفل به این صورت است که زبانه های آن به شکل چنگک در کنار هم قفل شده اند. همچنین ویژگی اصلی این قفل ضد ضربه بودن آن است، درب ورودی را به راحتی نمی شکند.

قفل مونو بلاک

این قفل دارای دو قفل با سیستم مجزای درب می باشد که دارای سه تا چهار زبانه می باشد. قفل مونوبلاک روی لولای در نصب می شود و فقط در را در جهت افقی محکم می کند اما در جهت عمودی زبانه ندارد. بنابراین نسبت به چند نقطه ای امنیت کمتری دارد.

قفل درب ضد سرقت دیجیتال

قفل درب ضد سرقت دیجیتال با استفاده از فناوری جدید و بدون استفاده از کلید امنیت شما را حفظ می کنند. بهترین قفل درب ضد سرقت ، قفل هوشمند به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از اینترنت و نرم افزار تلفن همراه خود آن را از راه دور کنترل کنید. همچنین می توانید یک کد برای آن تنظیم کنید. دزدگیر هوشمند ضد سرقت با قفل درب یکی از مهم ترین امکانات آن است. در واقع اگر بدون قفل کردن در خانه را ترک کنید، پیامی روی تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. سپس می توانید در را از راه دور قفل کنید. همچنین امکان تعریف کدهای ویژه برای مهمانان و دوستان وجود دارد.

 

درب ضد سرقت دیجیتالی

بهاری درب بهترین مرکز تولید کننده درب ضد سرقت

شرکت بهاری درب تبریز تولید کننده درب های مقاوم در برابر سرقت می باشد. کارشناسان و متخصصان مجموعه ما همواره در تلاش اند تا بهتترین درب های ضد سرقت و ضد حریق را با نازل ترین قیمت ها در اختیار شما قرار دهند. مجموعه بزرگ بهاری درب تبریز، یکی از تولید کنندگان به نام در خراسان می باشد و از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است. ما همواره سعی کردیم که در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز خود گام برداریم و رضایت شما افتخار بزرگی برای تیم بهاری درب است. شرکت ما درب ایده آل شما را سفارشی سازی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش کالا، با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *