مقالات عمومی

جدیدترین درب های ضد سرقت مدرن _ شرکت بهاری درب تبریز

دکوراسیون تجاری | طراحی دکوراسیون تجاری | انواع دکوراسیون تجاری | دکوراسیون تجاری و اداری | طراح دکراسیون تجاری | نقش درب ضدسرقت

امروزه درب ضد سرقت مدرن جزو درب های ضد سرقت لاکچری محسوب می شوند. این گونه درب ها عموما برای خانه هایی که بیشتر دارای طراحی مینیمال هستند، تولید شده است. درب های ضد سرقت فلزی مدرن محبوبیت بالایی در میان طرفدران خود پیدا کرده اند. ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین نمونه های مدرن درب ضد سرقت ایرانی، ویژگی ها و مشخصات آن ها و همچنین قیمت درب های ضد سرقت لوکس آشنا نماییم.

مهمترین ویژگی های درب ضد سرقت مدرن

از آنجایی که درب ورودی مهم ترین قسمت اتاق است، اولین چیزی که افراد با آن مواجه می شوند درب اتاق شما است و ظاهر آن تاثیر زیادی در ذهن بازدید کننده در خانه شما خواهد داشت. در نتیجه بهاری درب ایران با معماری منحصر به فرد خود قصد دارد زیبایی ساختمان های شما را دو چندان کند. یکی از مهم ترین مواردی که باید انتخاب کنید، نوع درب است که در طراحی خانه یا دکوراسیون اتاق ها به آن توجه شده است.

انواع درب ضد سرقت مدرن

نوع متریال درب های چوبی مدرن را نسبت به درب های کلاسیک مقرون به صرفه تر می کند. سبک زندگی و زندگی آپارتمانی یا شهری و کوچکتر بودن خانه های امروزی درب های چوبی مدرن را مقرون به صرفه تر کرده است. در طراحی از سبک مدرن استفاده شده است. درب ضد سرقت فلزی مدرن و یا چوبی زیبایی خاصی دارد.

درب های چوبی در 2 نوع کلاسیک و مدرن تولید می شوند. که بر خلاف سبک مدرن سبک کلاسیک در ساخت درب ها از چوب کاملا استفاده می شود. درب های مدرن به یکسان شدن ظاهر خانه کمک می کنند، درب ها کمک زیادی به طراحی خانه می کنند، درب های چوبی مدرن برای ایجاد فضایی گرم و آرام از جمله رنگ دیوارها و دکوراسیون خانه از جمله مبل استفاده می شود.

درب های ضد سرقت لاکچری

در انواع درب های ضد سرقت لاکچری و مدرن ایرانی، پنل های چوبی صاف افقی یا عمودی و دسته های گرد به صورت صفحه محافظ با هم ترکیب شده و از بالا به پایین به رنگ مشکی ملایم هستند. در نوع دیگر درب ضد سرقت لوکس مدرن، درب با لایه نازکی از چوب طبیعی پوشانده شده است که با استفاده از تخته های چوبی هم رنگ در ساختمان می تواند جذابیت ساختمان را دو چندان کند.

درب ضد سرقت فلزی مدرن

دسته جدید درب های ضد سرقت لوکس با طراحی خنثی، پانل های چوبی و جزئیات مشکی روی درب، درب هایی با طرح بافته شده که تضاد کاملی با موادی مانند فولاد و سیمان ایجاد می کند، با هدف افزایش تاثیر درب می باشد. علاوه بر این، استفاده از پانل های جانبی از ویژگی های کلیدی درب ها و لابی های طراحی شده توسط این درب است که طراحی هیجان انگیزی برای درب و طراحی منحصر به فرد و چشمگیری برای مخاطب ایجاد می کند. بنابراین، با توجه به این نکات بهاری درب در ایران همواره بسته به پیشرفت در زمینه معماری و در عین حال ارتقای کیفیت سیستم امنیتی محصول برای پاسخگویی به نیازهای کاربران و مشتریان مختلف در حال تغییر محصول هستند.

ساختار درب های ضد سرقت مدرن چگونه است؟

تفاوت اصلی این محصول با درب ضد سرقت کلاسیک در ظاهر این درب ها می باشد استفاده از عناصر هندسی ساده در طراحی و پرهیز از ترکیب های زیاد در طرح، ساختار بیرونی آن را ایجاد می کند. طراحی داخلی این محصول مانند سایر محصولات سام درب قابل سفارشی سازی و تغییر می باشد. اما ایمنی این درب با توجه به استانداردهای رعایت شده در محصول پایه بسیار افزایش یافته است. استفاده از صفحه فلزی یکپارچه در کنار اسکلت فلزی و همچنین سنجاق های محکم ایمنی، امنیت بالای این درب را نشان می دهد.

عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت لوکس

قیمت و خرید درب های مدرن به عوامل زیادی بستگی دارد، نوع چوب استفاده شده عامل مهمی در تعیین قیمت درب می باشد. اعمال می شود. کیفیت مواد به کار رفته در دستگیره ها و قفل ها تحت تاثیر قرار می گیرد. قیمت درب ضد سرقت لوکس در مجموعه ما بسیار مناسب می باشد.

مزایای استفاده از درب های مدرن

یکی از مزایای درب ضد سرقت فلزی مدرن دسترسی آسان سازندگان به فلز برای ساخت درب ها، تنوع زیاد این متریال، ظاهر خوب بسته به محل استفاده و همچنین امکان رنگ آمیزی و دوام می باشد. از جمله مزایای درب چوبی مدرن این محصول می توان به عایق بودن حرارت، حفظ گرما و عدم اتلاف انرژی اشاره کرد که در تابستان خانه را گرم و در زمستان گرم نگه می دارد. از درب ورودی تا فضای داخلی در صورت افت کیفیت به مرور زمان با هزینه های اندک تعمیر در سایت معتبری که انواع درب های مدرن را ارائه می دهد که در طرح ها و نقوش متنوع از هر مدلی بنا به سلیقه افراد مختلف ارائه می شود. سفارش داده شده و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

درب ضد سرقت لوکس

طراحی مدرن و امروزی مناسب برای خانه های مینیمالیستی.

امکان تولید در رنگ های مختلف به انتخاب مشتری.

امکان سفارشی سازی ظاهر و اجزای ایمنی که دست مشتری را رها می کند و محصول مورد نظر را به دست می آورد.

استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته در داخل، از جمله قفل ترکیه ای ایمن و قاب محکم.

شرکت بهاری درب تبریز

شرکت بهاری درب به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت با تیم طراحی مجرب، به طور مداوم تمامی تحولات دنیای معماری و طراحی را بررسی می کند. به این ترتیب شرکت بهاری درب در ایران تلاش می کند تا محصولات خود را با تغییرات دنیای معماری تطبیق دهد و به لطف این تلاش ها در حال حاضر اولین شرکتی است که به روزترین محصولات حفاظتی در برابر سرقت و آسیب را تولید می کند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *