مقالات عمومی

لوکس ترین درب های ضد سرقت در ایران- مشهد

لوکس ترین درب های ضد سرقت در ایران- مشهد

درب ضد سرقت ساخت فروشگاه بهاری درب نسبت به درب هایی که به عنوان ضد سرقت طراحی نشده اند از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و باعث افزایش سطح امنیت می شود. درب های ضد سرقت دارای انواع قفل، لولا و متریال های متفاوت می باشند و به همین دلیل امکان جلوگیری از ورود افراد ناشناس وجود دارد. این درب ها بر اساس استانداردهای محیطی اعم از سرمایش و گرمایش، صدا و گرما طراحی و تولید می شوند. در این قسمت قصد داریم زیباترین و جذاب ترین درب های ضد سرقت را ارائه دهیم تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

درب های ضد سرقت انواع مدل های ایرانی توسط فروشگاه های مختلف تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. در این قسمت زیباترین درب های ضد سرقت را ارائه می دهیم تا بتوانید نوع زیباترین درب ضد سرقت آپارتمان و ویلاهای خود را خریداری کنید. در اکثر موارد درب های ضد سرقت در سایزهای استاندارد طراحی و تولید می شوند که این سایزها شامل (211*109)، (210*105) و (210*110) سانتی متر می باشد. فضای مورد نیاز برای نصب درب ضد سرقت و چهارچوب آن به عرض 2 سانتی متر و ارتفاع 2 سانتی متر است همچنین بنا به درخواست مشتری می توانیم درب های ضد سرقت را با سفارش خاص مشتری بسازیم تا مشتریان درب های مورد نظر خود را برای نصب سفارش دهند. اگر نیازی به طراحی سفارشی درب ندارید، برای کاهش هزینه های ساخت درب از سری CNC برای ساخت این درب ها استفاده می شود. اگر درب ضد سرقت در ساختمان و واحد اداری تعبیه شده باشد به زیباتر و شیک شدن نمای بیرونی کمک می کند. ساختار قفل این نوع درب ها علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، بسیار مستحکم و بادوام است و به راحتی نمی توان قفل ها را باز کرد.

اجزای تشکیل دهنده درب ضدسرقت تبریز

از قابلیت نصب درب ضد سرقت  می توان به این موضوع اشاره کرد که برای منازل نوساز و یا منازل قدیمی می توان از درب های ضد سرقت استفاده کرد. تنها تفاوت این نصب نسبت به درب معمولی این است که شبکه فلزی داخل در دارای قفل محکم و قاب محکم تری است. وجود شبکه های فلزی داخلی باعث سنگینی بیشتر این درب ها و در نتیجه نیاز به قاب و لولاهای محکم می شود.
نوع قفلی که برای نصب روی این درب انتخاب می شود دارای پیچ های محکم می باشد. در برخی از نمونه ها این ورق ها به گونه ای طراحی شده اند که از بالا و پایین درب وارد چارچوب می شوند.
جنس لایه داخلی درب ها فولادی است که با لایه ای از مواد مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و … پوشیده شده است.
فضای خالی بین ورق فلز و پوشش معمولا با یونولیت یا پشم سنگ پر می شود. این باعث می شود آنها در برابر گرما عایق باشند.

زیباترین، لوکس ترین و پرطرفدارترین روکش درب ضد سرقت

روکش انتخاب شده برای درب های ضد سرقت انواع ام دی اف با ضخامت های مختلف و روکش پی وی سی می باشد. (ضخامت پوشش باید حداقل 10 میلی متر باشد.)
در مواردی که از روکش های نازک ام دی اف انعطاف پذیر برای ساخت درب استفاده می شود باعث کاهش کیفیت درب می شود و زمانی که طرح ها و نقشه ها روی درب انجام می شود باعث شکستگی در ناحیه خطوط می شود. درب های ام دی اف مرغوب به صورت خام خریداری شده و پس از روکش رنگ آمیزی می شوند تا رنگی یکدست، ماندگار و مرغوب داشته باشند.
اگر پوشش انتخاب شده برای درب از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، معمولاً روکش پی وی سی آخرین لایه درب است. این پوشش دارای عیوب مختلفی است. یکی از این موارد این است که در محیطی که رطوبت منطقه زیاد است یا دائماً در معرض نور خورشید است، به راحتی منبسط شده و ظاهر خود را تغییر می دهد. نرمی این روکش نسبت به نوع ام دی اف کمتر است و بویژه روی طرح های برش خورده احساس زبر بودن دارد. به طور کلی برای روکش درب از متریال های متفاوت استفاده می شود که به برخی از انها اشاره شد، از چوب طبیعی درختان نیز برای ساخت این نوع درب ها استفاده می شود که مرغوب بودنو  نهایت کیفیت را ارائه می دهد و همیشه مشتریان خاص خود را دارد. در ادامه به برخی نمونه درب های ضدسرقت اشاره خواهیم کرد…

 برخی از طرح های متفاوت درب ضدسرقت بهاری درب تبریز

درب ضدسرقت لوکس مدل شاهان

درب ضد سرقت لوکس مدل سلطنتی

درب ضد سرقت برجسته مدل تک قاب موج کرکره

برای مشاهده دیگر نمونه ها از دربهای ضدسرقت از برند تبریزی بهاری درب می توانید بر روی لینک کلیک کرده و انواع متفاوت درب ها را مشاهده کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *