مقالات عمومی

بهترین درب ضد سرقت فلزی | مشخصات و کاربردهای آن

قیمت درب ضد سرقت فلزی در مشهد

پیدا کردن و انتخاب درب ضد سرقت مناسب برای ساختمان ها در شرایط جوی متفاوت در ایران همواره یک دغدغه فکری بوده است. این سوال پیش می آید که چه نوع درب ضد سرقت مناسب تر است؟ آیا درب ضد سرقت فلزی نسبت به انواع درب های موجود مناسب تر است؟ و یا می توان از نمونه های دیگر و چوبی درب و یا درب ضد سرقت فلزی طرح چوب برای ورودی ساختمان و محیط بیرون از ساختمان استفاده نمود؟ تا علاوه بر حفظ امنیت، زیبایی محیط نیز بیشتر شود؟ در ادامه به بررسی دقیق این موارد و قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی می پردازیم. علاوه بر این ها چند نمونه عکس درب ضد سرقت فلزی ساخت شرکت بهاری درب تبریز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا با این نوع درب آشنا شوید و به کیفیت کارها پی ببرید. پس با ما همراه باشید.

تفاوت درب ضد سرقت چوبی و درب فلزی

از لحاظ امنیتی درب های ضد سرقت فلزی هیچ تفاوتی با درب های ضد سرقت چوبی ندارند. ساختار داخلی هر دو به یک شکل است و تنها تفاوت این دو محصول در متریال رویه سمت بیرونی آن است. بنابر این مشخصات داخلی آن ها به واسطه چوبی بودن و یا فلزی بودن تغییری نخواهد کرد.

از لحاظ قیمت نیز درب ضد سرقت فلزی تفاوت قیمت چشم گیری با انواع چوبی ندارد. اما به دلیل سادگی بیشتر ظاهری، از لحاظ قیمت از برخی مدل ها مانند درب های منبت کاری شده، ارزان تر است.

کاربرد درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی در مکان هایی که در معرض نور خورشید، باد و همچنین باران قرار دارد مورد استفاده قرار می گیرد. رویه فلزی این درب ها مقاومت بالایی در برابر آسیب های جوی دارد. به همین دلایل برای ویلا ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و به آن درب ضد سرقت ویلایی نیز گفته می شود.

درب ضد سرقت مشهد + قیمت و طرح های متفاوت نمایندگی های فعال بهاری درب در سراسر کشور نمایندگی درب ضد سرقت در مشهد

بطور معمولا در باد های شدید ذرات گرد و غبار و خاک به درب منازل ویلایی برخورد می کند. اگر درب دارای روکش چوبی باشد این ذرات می توانند بر روی آن ایجاد خط و خش کنند و به ظاهر آن صدمه بزنند.

روش های نصب درب

محدودیتی برای استفاده از درب ضد سرقت فلزی به عنوان درب ورودی آپارتمان وجود ندارد. بیشتر بحث زیبایی و همخوانی با معماری داخلی ساختمان مطرح است. البته یکی از معایب این محصول انتقال فرکانس های بم به بیرون از خانه است. همانطور که می دانید فلزات منتقل کننده های خوبی برای فرکانس های بم هستند.

فرض کنید درون خانه موزیکی را پخش می کنید که دارای بیس بالایی باشد. از آنجا که فرکانس های بیس فرکانس های بم هستند، این فرکانس ها از طریق چهارچوب فلزی درب به رویه فلزی منتقل می شود و آن را در بیرون از خانه منتشر می کند.

بطور معمول داخل درب های ضد سرقت یک عایق صوتی یونولیت و یا پشم سنگ وجود دارد. اما این عایق ها نمی توانند بطور کامل از انتقال فرکانس های بم جلوگیری کنند.

بنابر این برای آپارتمان ها بهتر است از مدل های چوبی استفاده شود و برای ویلا ها بهتر است مدل فلزی استفاده شود.

ابعاد و وزن درب ضد سرقت فلزی

یکی از سوالات متداول درباره این محصول، مربوط به وزن آن است. در این باره باید بگوییم وزن این محصول به دلیل رویه فلزی تفاوت چشم گیری با مدل های چوبی نمی کند و فشار مضاعف به لولا ها وارد نخواهد شد.

بطور معمول وزن این محصولات از 100 تا 150 کیلو گرم است که بر اساس مشخصات داخلی و قطعات استفاده شده متفاوت است. البته محصولات سنگین تر از این رنج نیز وجود دارد. بنابر این افتادگی درب به دلیل وزن زیاد در محصولات استاندارد رخ نخواهد داد زیرا لولا های استفاده شده برای تحمل چنین وزن هایی ساخته شده اند.

به عنوان مثال هرچه میزان ضخامت ورق فلزی سرتاسری بیشتر باشد وزن کلی محصول بیشتر خواهد بود.

ابعاد این درب نیز مانند دیگر محصولات در رنج استاندارد 105*210 سانتی متر، 110*210 سانتی متر است. البته مشخص است که ابعاد سفارشی و خاص نیز بر اساس نیاز خریداران با قیمت بیشتر تولید می شود.

سخن پایانی

در نتیجه این محصول برای خانه های ویلایی و ویلا ها بسیار مناسب است. در شرایط بد جوی این محصول عمر طولانی تری نسبت به مدل های چوبی خواهد داشت و این مزیت بسیار بزرگی است. در مکان هایی که در معرض نور خورشید قرار دارد بهتر است از رنگ سفید استفاده کنید تا نور خورشید باعث گرمای بیش از اندازه درب نشود. این محصول به دلیل انتقال صوت بهتر است برای آپارتمان ها مورد استفاده قرار نگیرد. البته که به دلیل استفاده از عایق های یکپارچه بسیاری از فرکانس های صوتی را منتقل نمی کند اما فرکانس های بم در زمان بلند بودن صدای موزیک می تواند برای همسایگان آزار دهنده باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *