مقالات عمومی

طرح چوبی درب های ضد سرقت فلزی

طرح چوبی درب های ضد سرقت فلزی همراه با قیمت و طرح های متنوع

درب ضد سرقت فلزی تبریز | عکس درب ضد سرقت فلزی | درب فلزی ضد سرقت | قیمت دربهای ضد سرقت فلزی | قیمت درب ضد سرقت فلزی در مشهد

هنگام خرید درب از نوع ضد سرقت با روکش چوبی حتما به استحکام سطح بالایی آن توجه کنید تا اگر قصد جابجایی را دارید با برداشتن  آسیبی به آنها وارد نشود. نکته مهم در مورد درب ضد سرقت این است که با ریختن اسید روی قفل به راحتی باز می شود. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت دقت کنید که درب کاملاً ضد اسید باشد تا سطح امنیت آن افزایش یابد.
درب ضد سرقت فلزی با طرح چوبی یکی از محبوب ترین درب های ضد سرقت می باشد. دلیل محبوبیت این درب ها به دلیل تنوع و طرح های بسیار زیبا و مدرنی است که در حین ساخت می توان برای درب انتخاب کرد. این مدل درب ضد سرقت برای ساختمان های مسکونی و ویلایی انتخاب مناسبی است. شما می توانید با رنگ آمیزی طرح و نقش هایی که در قسمت بیرونی ساختمان شما وجود دارد، رنگ مناسب را برای درب انتخاب کنید. درهای فلزی را می توان با رویه های چوبی تزئین کرد. به راحتی می توانید رنگ فلز را پشت درب ببینید.

در زیر به بررسی مهم ترین ویژگی هایی می پردازیم که باعث محبوبیت این درب شده است.

قفل فلزی ضد سرقت درب نسبت به مدل های دیگر در قسمت های مختلفی تعبیه شده است که متاسفانه این امکان برای این مدل درب وجود ندارد.
درب های فلزی بسیار بادوام و مقاوم در برابر صدا، حرارت و تغییرات دما هستند که به آنها اجازه می دهد ساختار فیزیکی خود را حفظ کنند.
در برخی موارد مشتریان ممکن است به دلیل مقاومت این درب ها را انتخاب کنند، اما در عین حال دوست دارند از زیبایی درب های چوبی لذت ببرند، بنابراین برای جلب رضایت مشتریان از فرفورژه ها استفاده کنید.

این درب ها مجهز به قفل شب بند هستند و در ساختار آنها یک دستگیره وجود دارد. برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، این درب ها مجهز به نوار هوابند هستند.
برای اینکه این درب ها زیبا و شیک به نظر برسند، می توان آن ها را با استفاده از رنگ های مختلف به روش های مختلف و مطابق با سلیقه مشتری رنگ آمیزی کرد.

یکی از مشکلاتی که می توان به این درب ها نسبت داد این است که اگر به درستی از درب مراقبت و نگهداری نکنید، درب نشتی یا آسیب می بیند.
درب ضد سرقت فلزی از جمله ارزان ترین محصولات درب موجود در بازار است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *