مقالات عمومی

اهمیت روکوب درب ضد سرقت

روکوب درب ضد سرقت
اهمیت روکوب درب ضد سرقت

مزیت های استفاده از روکوب درب ها

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • نصب سریع و آسان
  • پوشش کامل نما با اسکلت فلزی
  • تولید با تنوع بالا از نظر طرح، رنگ و مدل
  • مناسب برای نصب در اتاق ها، طبقات و قسمت های مختلف ساختمان

با رنگ آمیزی فریم اصلی درب ضد سرقت با رنگ کوره ای می توانند جلوه ای متفاوت به درب ببخشند. هزینه درب تاج و ضد سرقت مناسب و مقرون به صرفه است اما می تواند تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان داشته باشد. در اکثر ساختمان های لوکس از تاج و درب برای زیباسازی نمای ساختمان استفاده می کنند.

انواع متفاوت روکوب درب

روکوب MDF روکش پی وی سی: روکوب یا قاب دور درب ام دی اف با روکش پی وی سی یکی از متداول ترین قاب های درب ضد سرقت است که از PVC ساخته شده است. این روکوب ها را می توان در مناطق مرطوب و مرطوب استفاده کرد.

قاب دور درب یا روکوب با روکش چوب طبیعی: این مدل روکوب ها دارای روکش چوبی طبیعی است که برای افزایش مقاومت آن باید رنگ آمیزی شود. وقتی روی روکوب نقاشی می شود به شما امکان می دهد زیبایی بیشتری به درب بدهید. رنگ های در نظر گرفته شده برای این لایه متفاوت است.

روکوب هایی از ام دی اف خام: این نوع روکوب ها که به صورت ورق های ام دی اف خام هستند و تنها پوشش آن ها رنگ است که روی آن ها اعمال می شود. لایه های ام دی اف خام در برابر ضربه یا حرارت یا رطوبت چندان مقاوم نیستند. وقتی این درب ها رنگ می شوند مقاومت آن را افزایش می دهد. معمولا از روکوب در مدل های درب ضد سرقت ارزان استفاده نمی شود.

نحوه تمیز کردن روکوب درب

تاج و رکوب در اکثر موارد برای درب های ضد سرقت از نوع ام دی اف با روکش چوب راش و گردو طراحی و ساخته می شوند. این مشکل نگهداری و نظافت را شبیه درب های ضد سرقت می کند. برای شستن دستگیره درب ضد سرقت چه کنیم؟ اگر می خواهید روکوپ را بشویید، همان روشی را که برای تمیز کردن درب ضد سرقت استفاده می کنید، توصیه می کنیم. زیرا هر دو متریال روکش های چوبی و ورق های ام دی اف هستند و شرایط نگهداری مشابه است.

نحوه نصب روکوب روی دربها

اگر قصد دارید قاب دور درب یا همان روکوب درب را نصب کنید، ابتدا باید از نصب درب توسط نصاب مطمئن شوید. اگر در حین نصب چهارچوب اطراف قاب آسیب ببینند، درب ضد سرقت آنها را می پوشاند. پس از اتمام نصب درب باید شرایط برای نصب روکوب فراهم شود.

قیمت روکوب درب

برای اطلاع از هزینه روکوب درب ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع روکوب نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *