مقالات فنی

چگونه ترمیم رنگ درب ضد سرقت را انجام دهیم؟

ترمیم رنگ درب ضد سرقت | علت بسته نشدن درب | تعمیر درب ضد سرقت در تبریز - مشهد | تعمیر روکش نمایندگی تعمیرات | تعمیر درب مشهد | تعمیر قفل

چگونه ترمیم رنگ درب ضد سرقت را انجام دهیم؟

ترمیم رنگ درب ضد سرقت | علت بسته نشدن درب ضد سرقت | تعمیر درب ضد سرقت در تبریز – مشهد | تعمیر روکش درب ضد سرقت
نمایندگی تعمیرات درب ضد سرقت | تعمیر درب ضد سرقت مشهد | تعمیر قفل درب ضد سرقت | تعمیر درب ضد سرقت در شرق مشهد
درب های ضد سرقت می توانند سطح امنیت را افزایش داده و از ورود افراد ناشناس به محل شما جلوگیری کنند. بنابراین، برای اینکه درب مورد استفاده شما به مرور زمان خراب نشود، باید تعمیر و مراقبت شود تا کار کند.

نحوه ترمیم رنگ درب ضدسرقت

دو روش برای ترمیم رنگ درب های ضدسرقت security door وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.
گزینه یک
در مواردی که به هر دلیلی رنگ درب سکوریت خراب می شود، مناسب ترین گزینه برای کاهش هزینه تعویض درب، ترمیم رنگ درب می باشد. برای این کار ابتدا درب را از چهارچوب جدا کرده سپس سخت افزار نگهدارنده درب را جدا کنید. پس از انجام تمام مراحل بالا، اکنون نوبت به سمباده زدن می رسد. پس از اتمام فرآیند سنباده، می توانید رنگ آمیزی درب را شروع کنید. برای رنگ آمیزی درب بهتر است از افراد مجرب و حرفه ای کمک بگیرید تا ظاهر درب را از نظر زیبایی و ظرافت حفظ کنند. بهاری درب تبریز در این خصوص از فنی ترین و متخصص ترین افراد در این زمینه استفاده می کنند که از اصولی ترین روش ها برای ترمیم درب ها استفاده می کنند.
گزینه دو
راه دیگری برای ترمیم رنگ درب وجود دارد، انجام این کار خیلی سخت نیست، اما باید هزینه بیشتری بپردازید. این روش تعویض درب ضد سرقت است. در صورت تمایل به تعویض می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. ترمیم رنگ ضد سرقت درب به عوامل مختلفی از جمله میزان آسیب دیدگی درب، سهولت یا سختی تعویض روکش بستگی دارد. اما اگر می خواهید درب منزل شما یکسان به نظر برسد و زیبایی خود را حفظ کند، بهتر است کل در را رنگ آمیزی کنید.

رنگ های انتخاب شده برای درب های ضد سرقت می تواند به شرح زیر باشد.

درب ضد سرقت قهوه ای
اکثر درب ها به صورت ضد سرقت در رنگ های مختلف قهوه ای طراحی و تولید می شوند. برای انتخاب رنگ مورد نظر خود، به بقیه دکوراسیون منزل یا محل کار خود دقت دهید و رنگی را انتخاب کنید که مناسب آنها باشد.
درب سفید ضد سرقت
ممکن است رنگ انتخابی درب سفید باشد و از صفحات ضخیم استیل استفاده شده است. علاوه بر این پنل از عایق صوتی و حرارتی ساخته شده از یونولیت فشرده در ساخت استفاده شده است. رنگ انتخاب شده برای درب و دستگیره ضد سرقت سفید می تواند از نوع عثمانی، هلالی و نواری باشد. به طور کلی نوع یراق آلات به کار رفته در ساخت از نوع درجه یک می باشد.
 نمونه درب های پیشنهادی: انواع درب های ضد حریق را می توانید از طریق همین لینک مشاهده کنید…

نحوه تعمیر درب های ضد سرقت

گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در درب شما شود که می توانید آنها را برطرف کنید. خدمات ارائه شده به مشتریان در این خصوص شامل موارد زیر می باشد.

تعویض درب های ضد سرقت

فرآیندی که برای درب ضد سرقت خود انتخاب می کنید ممکن است به مرور زمان در اثر شرایط محیطی مانند رطوبت، زلزله، آتش سوزی و غیره آسیب ببیند. تاثیر می گذارد و نمی تواند ظاهر خود را حفظ کند.

تعویض و تعمیر قفل های ضد سرقت درب

قفل های انتخاب شده برای نصب روی درب ضد سرقت ممکن است در برخی موارد به دلیل شرایط مختلف مانند ضربه یا تغییر آب و هوا آسیب ببینند. در چنین مواقعی بهتر است قفل تعویض شود.

تعویض و تعمیر چشمی، دستگیره و لولا

سایر لوازم مورد نیاز درب های ضد سرقت شامل چشمی ها، دستگیره ها و لولاهای درب ضد سرقت است. این موارد مانند سایر موارد قابل تغییر و اصلاح هستند.

درب ضد سرقت و نوع رگلاژ آن

اگر به دلایلی قفل درب شما خراب شد، سازنده درب می تواند آن را به گونه ای تعمیر کند که در دراز مدت مشکلی ایجاد نکند.

صداهای اضافی ضد سرقت درب رفع شود…

گاهی اوقات به دلایل مختلف، لولاها و درب های ضد سرقت بیش از حد صدا تولید می کنند، ممکن است درب شما آسیب ببیند. برای رفع این مشکل باید با روغن کاری یا تعویض لولا آن را برطرف کرد.

ابزار مورد استفاده برای تعمیر درب های ضد سرقت

دستگاه جوش یکی از مهم ترین ابزارهایی است که می توانید هنگام تعمیر درب ضد سرقت از آن استفاده کنید. از این تجهیزات برای جابجایی و نصب لولاها، جوشکاری قطعات شکسته یا جدا شده درب های ضد سرقت استفاده می شود.
چکش و میله آهنی به عنوان دومین ابزار مورد استفاده برای تعمیر. این ماده باید 50 سانتی متر قطر داشته باشد. این ابزار برای بالا کشیدن درب یا ضربه زدن به قسمت های فرورفته یا بیرون زده درب ضد سرقت مناسب است. همچنین می توان از آن به عنوان اهرم و نیروی کمکی استفاده کرد.
اگر قفل ضد سرقت شما شکسته یا گیر کرده است، باید از آچار و پیچ گوشتی برای باز کردن آن استفاده کنید.
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *