مقالات فنی

سفارش طرح درخواستی درب ضدسرقت به بهاری درب تبریز- مشهد

سفارش طرح درخواستی درب ضدسرقت به بهاری درب تبریز- مشهد

درب های ضد سرقت امنیت و ثبات را به ساختمان شما می بخشند. از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که باعث می شود این درب ها طرفداران خاص خود را داشته باشند. این نوع درب ها می توانند در مواردی مانند: تخریب، دستکاری و باز شدن قفل ها به راحتی مفاومت بالایی را از خود نشان دهند و به همین جهت است که این روزها طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده و طراحی های متفاوتی را برای سلایق مختلف در نظر می گیرند. درب های ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی از امنیت بیشتری در برابر فشار، برش و دستکاری قفل برخوردار بوده و نسبت به درب های معمولی نرده محافظ (آکاردئونی) امنیت بیشتری دارند. درب مورد استفاده باید با استاندارد این محصول مطابقت داشته باشد و دارای درب های دیگر با متریال های رایج نباشد و از همه لحاظ مطابق با استاندارد جهانی این محصول باشد.
در این مقاله سعی شده است مراحل ساخت درب های ضد سرقت در طراحی سفارشی مورد بحث قرار گیرد تا بتوانید به راحتی این درب ها را در طرح و رنگ دلخواه برای ساختمان های مسکونی یا اداری خود سفارش دهید.

تولیدکنندگان انواع درب های ضد سرقت (درب ضد سرقت شیشه ای، درب ضد سرقت فلزی و …) می توانند آنچه را که مشتریان خود نیاز دارند را در اختیار مشتریان خود قرار دهند تا رضایت کامل آنها را جلب کند.

  • پانل های فولادی انتخاب شده برای نصب در ساختار داخلی درب باید مقاوم و محکم باشند.
  • آنها را می توان با خیال راحت از نقاط مختلف به قاب متصل کرد.
  • درب های ضد سرقت استحکام و مقاومت بالایی در برابر صدا، آب و آتش دارند.
  • برای اینکه درب ضد سرقت درب ضد حریق باشد می توان از نوعی پشم سنگ نسوز که عایق حرارت است در داخل درب استفاده کرد.
    برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل در، از زه پلاستیکی در اطراف در استفاده می کنیم….
  • از آنجایی که این درب ها در پیکربندی خاصی طراحی شده اند، به راحتی قابل نصب هستند.
  • برای افزایش امنیت این درب ها چندین قفل در جهات مختلف قرار داده شده است.
  • امکان طراحی و ساخت در ابعاد دلخواه مشتری

اندازه های استاندارد درب ضد سرقت

  • با توجه به اینکه درب های ضد سرقت در اندازه ها و ابعاد خاصی طراحی و تولید می شوند، این درب ها دارای چارچوبی در ابعاد استاندارد می باشند. نکته مهم دیگری که در مورد چهارچوب درب های ضد سرقت باید به آن اشاره کنیم این است که این قاب ها باید مقاومت و استحکام لازم را داشته باشند زیرا درب های ضد سرقت وزن زیادی دارند و لولاها برای مقاومت کافی انتخاب می شوند. از آنجایی که درب های ضد سرقت سنگین هستند، لولاهای به کار رفته در آنها ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شوند و هنگام باز و بسته شدن درب صدا ایجاد کنند. استفاده از بهترین مواد و قطعات از آسیب دیدن درب ها جلوگیری می کند.

ساخت درب های ضد سرقت با طرح های سفارشی در ابعاد غیراستاندارد

برخی از افراد تمایل دارند که درب هایی که انتخاب می کنند در ابعاد استاندارد طراحی و تولید نشده باشند. تولیدکنندگان درب های ضد سرقت علاوه بر تغییر شکل این درب ها سعی می کنند گزینه های دیگری را برای مشتریان خود تعریف کنند.

نوع سیلندر نشکن

وقتی افراد غریبه می خواهند وارد خانه شما شوند و می خواهند قفل در را خراب کنند، ابتدا به قسمت گرد در می روند و با آسیب رساندن به این قسمت سعی می کنند در را باز کنند. استفاده از سیلندر نشکن در ساخت درب های ضد سرقت غیر استاندارد امکان نصب این قطعه را می دهد و از شکستن توپی درب ضد سرقت جلوگیری می کند.

استفاده از قفل مرکزی و چند قفل

درب ضد سرقت از 2 قفل تشکیل شده است که هر کدام دارای زبانه های متفاوتی هستند که باعث افزایش سطح امنیت در درب ضد سرقت می شود. نوارها به طرفین قاب در وصل می شوند.

قفل درب از نوع گاو صندوقی

درب هایی که مخصوص مشتریان طراحی شده اند همگی قفلی هستند که به صورت گاو صندوقی هستند. استفاده از این قفل ها به گونه ای است که می تواند توپی قفل را از تخریب توسط افراد ناشناس محافظت کند. استفاده از این قفل ها باعث افزایش امنیت می شود اما این مدل قفل دارای معایبی نیز می باشد. وقتی ساختمان آتش می گیرد، قفل های غیر استاندارد را می بندند و از ورود آتش به داخل خانه جلوگیری می کنند. وقتی این شرایط ایجاد شود، افراد دیگر نمی توانند خانه های خود را ترک کنند.

چهارچوب درب از نوع ضد دیلم

با توجه به اینکه درب های ضد سرقت را به صورت ضد دیلم طراحی نمی کنند اما با افزودن این گزینه به این درب ها به موقع حدود 1 سانتی متر به لبه درب که در میله چهارچوب قرار می گیرد اضافه می شود. قفل و چهارچوب همگی در هم پیچیده و اینگونه می شود ضد دیلم که مقاومت درب را بالاتر می برد.

خدمات ویژه برای درب های ضدسرقت سفارشی

امکانات و خدمات متنوعی که بهاری درب برای مدل های سفارشی ارائه می دهد شامل:

  • جنس استفاده شده در ساخت درب بسته به سلیقه مشتری متفاوت است.
  • لولاهای درب ضد سرقت منتخب از بهترین برندهای موجود در بازار انتخاب شده اند.
  • وزن درب ها مطابق با استانداردهای تعیین شده است.
  • می تواند دوربین، چشمی، سیستم هشدار و غیره را نصب کند.
  • اضافه کردن مواردی همچون: جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق صدا، عایق رطوبت، عایق گرد و غبار، پیشگیری از آتش سوزی و غیره.

مراحل ساخت درب ضد سرقت سفارشی

چارچوب درب قسمت داخلی درب های ضد سرقت است و استحکام و پایداری آن تا حد زیادی به کیفیت ساخت و نوع متریال به کار رفته در ساخت بستگی دارد. پس از ساخت چارچوب در، قسمت داخلی درب با لنگه کرکره ای بسته می شود. همچنین برای پرکردن فضاهای خالی بین آنها از یونولیت یا پشم سنگ استفاده می شود.

پس از تکمیل ساختار درب (شاسی)، تخته های ام دی اف با ضخامت هشت میل روی درب کشیده می شود تا استحکام درب افزایش یابد. وقتی به این مرحله رسیدید و درب فلزی ضد سرقت شد، دیگر نیازی به استفاده از تخته ام دی اف نیست و این پوشش با ورق های فلزی صورت می گیرد. طراحی درب ضد سرقت یکی از تخصصی ترین دسته بندی درب های ضد سرقت سفارشی می باشد. در پوشش نهایی کار از رنگ های مناسب این کار برای افزایش ماندگاری آن استفاده شده است. هر چه رنگ انتخاب شده برای نقاشی کیفیت بهتری داشته باشد، ظاهر درب شیک و زیباتر خواهد بود.
نصب یراق آلات لازم برای درب های ضد سرقت از مهمترین قسمت های درب می باشد که کیفیت آنها می تواند عمر مفید درب را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین یراق آلات به کار رفته در طراحی درب تاثیر خوبی در افزایش مقاومت درب در برابر عناصر خارجی و کاهش احتمال تخریب در اثر فشار و ضربه دارد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *