مقالات عمومی

مهم ترین مشخصات درب ضد سرقت | ویژگی های مهم و پرکاربرد

امنیت درب ضد سرقت

 امروزه بیشتر افراد به دنبال راه هایی جهت افزایش امنیت منازل خود هستند. از همین رو از درب ضد سرقت جهت حفاظت از خانه‌ های خود استفاده می‌کنند. بهترین درب ضد سرقت واقعی دارای یک سری مشخصات و ویژگی هایی می باشد. وجود این ویژگی ها است که درب های ضد سرقت را از درب های معمولی متفاوت می کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات درب ضد سرقت ایرانی و خارجی بپردازیم و همچنین می توانید از قیمت درب ضد سرقت در شرکت بهاری درب تبریز مطلع شوید و بهترین درب های ضد سرقت فلزی و چوبی را با نازل ترین قیمت ها خریداری فرمایید.

مشخصات درب ضد سرقت

افزایش امنیت درب ضد سرقت

قبل از این که بخواهید میزان امنیت درب ضد سرقت را بالا ببرید، باید از ویژگی‌های امنیتی این درب آگاهی پیدا کنید؛ چرا که تمامی درب‌های ضد سرقت، به یک شکل امنیت را برقرار نمی‌کنند. بنابراین برخی از ویژگی‌های امنیتی درب ضد سرقت امن را معرفی می‌کنیم:

استراکچر

یکی از عوامل مهم حفاظت برای درب‌های ضد سرقت واقعی، وجود لایه (ورق) فولادی مابین دو لایه رویی درب است. این لایه در درب‌های فول و لوکس باید سرتاسری باشد تا امنیت درب شما را دوچندان کند. همچنین پروفیل‌ کشی یا قوطی‌ کشی درون لنگه‌ی درب نیز از عواملی است که به استحکام ساختار داخلی درب ضد سرقت فلزی و چوبی شما کمک می‌کند.

ضخامت درب ضد سرقت

چارچوب درب ضد سرقت اصولا از فولاد نرم و با ضخامت تقریبا زیاد ساخته می‌شود. اصول استاندارد ضخامت چهارچوب درب در ایران بین 14 تا 18 سانتی‌متر است و با جنس ورق آهن و نوار عایق پلاستیکی تولید می‌شود. همچنین ضخامت درب باید به گونه‌ای باشد که مانع از آلودگی‌های صوتی به داخل ساختمان شود.

قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت، یکی از مهمترین موارد در وجه تمایز آن با درب عادی است؛ چرا که درب ضد سرقت ایرانی دارای قفل‌های حفاظتی بیشتر و حتی بهتری نسبت به درب‌های عادی است. بنابراین حتما باید قفل قوی و با کیفیتی روی درب ضد سرقت نصب شده باشد.

روکش درب ضد سرقت

روکش مناسب، جدای از زیبایی و لوکس بودن رنگ درب، در ماندگاری و دوام آن هم تاثیر می‌گذارد. بنابراین باید در هنگام خرید، حتما به نوع روکش درب ضد سرقت فلزی و چوبی توجه کنید. دقت کنید که بهترین روکش، روکش ساخته شده از چوب طبیعی است.

اتصال درب ضد سرقت

نوع اتصال درب به چارچوب هم نکته بسیار فنی و دقیقی برای امنیت درب ضد سرقت است. به طور معمول چارچوب درب‌های ضد سرقت با ضخامت 1.25 میلی‌متر ساخته می‌شود که حتما محل اتصال آن باید جوشکاری شود. توجه کنید که در صورت عدم جوشکاری صحیح، امنیت درب‌های ضد سرقت کمتر می‌شود.

بهترین درب‌های ضد سرقت را از کجا تهیه کنیم؟

قیمت نصب درب ضد سرقت | خرید و نصب درب ضد سرقت | نصب روی چهارچوب قدیمی | نحوه نصب دستگیره درب سرقت با فریم دوغاب

با انجام راه‌های مختلفی می‌توانید باعث افزایش امنیت درب ضد سرقت از کارخانه شوید؛ اما باید بدانید که هیچ چیزی مانند کیفیت خود درب نمی‌تواند در میزان امنیت درب ضد سرقت تاثیر بگذارد.

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید درب ضد سرقت، ابتدا ویژگی‌های امنیتی ذکر شده را در درب بررسی نمایید و سپس برای خرید اقدام کنید. اگر به دنبال تولید کننده معتبر برای خرید درب ضد سرقت هستید، می‌توانید به شرکت بهاری مراجعه نمایید.

بهاری درب تبریز یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه ساخت انواع مدل‌ های درب ضد سرقت است که خیال شما را از بابت افزایش امنیت درب ضد سرقت راحت می‌کند. بنابراین می‌توانید برای افزایش امنیت درب ضد سرقت پارکینگ و ورودی ساختمان، به وبسایت ما سر بزنید.

سخن نهایی

میزان امنیت درب ضد سرقت یکی از مهمترین فاکتورها برای هر خانه است. این روزها با توجه به سرقت‌های مختلف حتی با وجود درب ضد سرقت، افراد به دنبال راهی برای افزایش امنیت درب ضد سرقت هستند. از همین رو شرکت بهاری درب به منظور اطمینان‌ دهی برای مشتریان، انواع درب ضد سرقت با امنیت فوق‌العاده بالا را تولید می‌کند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *