مقالات عمومی, مقالات فنی

آشنایی با درب ضد سرقت ایرانی در بهاری درب تبریز

آشنایی با درب ضد سرقت ایرانی در بهاری درب تبریز | تشخیص درب ضد سرقت ترک | معایب درب ضد سرقت | نصب درب ضد سرقت
آشنایی با درب ضد سرقت ایرانی در بهاری درب تبریز
در ابتدا شاید برای افراد زیادی سوال باشد که درب ضد سرقت واقعا ضد سرقت است یا خیر؟! درب ضد سرقت ایرانی مانند تمامی مواردی که در کشورمان با متریال و کیفیت بالایی ساخته می شود، به مرحله تولید رسیده است و اینکه شما با یک نمونه درب ضد سرقت ایرانی بتوانید تشخیص درب ضد سرقت ترک را متوجه شوید، شاید کار سختی باشد و تشخیص آن به دست کارشناسان این حوزه است، چرا که بهاری درب تبریز این تضمین را ارائه می کند که درب های تولید شده در داخل از بهترین کیفیت و بهترین متریال ساخته شده اند. اما در ادامه باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که درب ضد سرقت فلزی بهتر است یا چوبی و یا اینکه معایب درب ضد سرقت به چه مواردی محدود می شوند و فروشندگان درب ضد سرقت، نصب درب ضد سرقت را هم انجام می دهند یا خیر؟ همراه با بهاری درب تبریز باشید تا در ادامه به بررسی موارد مهم این حوزه بپردازیم…

مروری بر جزئیات مهم درب ضد سرقت ایرانی

همانطور که بارها در این باره صحبت شده، می توان از نام این نوع درب ها حدس زد که برای چه مواردی کاربرد دارند و تا چه حد می توانند امنیت مکان مورد نظر شما را تامین کنند، اما به راستی، درب ضد سرقت دارای چه ویژگی های مهمی باید باشد تا بتواند اطمینان خاطر دهد که مکان انتخابی ما از نظر ایمنی کاملا در امان است؟

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین بخش در خانه های امروزی است. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که درب ضد سرقت چیست؟ در این مورد باید اذعان داشت که امروزه بسیاری از افراد برای اطمینان از ایمنی منزل و وسایل خود ترجیح می دهند به جای درب های معمولی از درب های ضد سرقت استفاده کنند. این درب ها به گونه ای ساخته شده اند که امکان ورود سارقان به خانه یا محل کار را به حداقل ممکن کاهش می دهند. هر جزء درب ضد سرقت نقش خاصی در ایجاد امنیت دارد.
درب های ضد سرقت در سبک های مختلفی ساخته می شوند. این درب ها در برابر ابزارهای برش، بازشو درب و … بسیار مقاوم هستند. همچنین قفل های این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان تعویض قفل وجود ندارد. در این مطلب به عنوان ارائه دهنده درب های امنیتی باکیفت و تحت برند بهاری درب تبریز قصد داریم اطلاعاتی در مورد این درب ها در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهیم.

انواع مختلف درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت را از نظر باز شدن می توان به دو نوع درب داخل بازشو و یا بیرون بازشو اشاره کرد که البته این نوع مدل ها به راست بازشو و چپ بازشو نیز شهرت دارند. انتخاب دربی مناسب از نظر نحوه شروع بسیار مهم است زیرا اگر دربی مناسب را انتخاب نکنید ممکن است خودتان را به زحمت خود را دوبرابر کنید. به طور کلی در این زمینه می توان گفت که بهتر است نوع درب ورودی منازل مسکونی خود را انتخاب کنید که از داخل باز می شود یا از بیرون همچنین برای درب راهروهای بزرگ که معمولا محل تجمع افراد زیادی است، بهتر است از درهایی استفاده شود که به سمت بیرون باز می شوند.

بررسی انواع درب های چوبی ضد سرقت

طبقه بندی طرح درب ضد امنیتی و سرقت همیشه بر اساس روکش آن است. محبوب ترین نوع درب های ضد سرقت درب های چوبی هستند. این درب ها در انواع و متریال های مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای خواص ویژه ای هستند.
روکش چوب معمولاً یک لایه نازک از انواع مختلف چوب است که ظاهر زیباتری به درب می بخشد و کیفیت آن را بهبود می بخشد. در این مطلب به توضیح پرکاربردترین انواع تریم چوبی ضد سرقت درب می پردازیم.
درب ضد سرقت دارای روکش چوب راش: که روکشی تقریبا صورتی تا قهوه ای مایل به کرم با طرح های روشن و تیره ملایم است. چوب راش ساختار زیبایی دارد و در برابر نفوذ حشرات بسیار مقاوم است. استحکام چوب راش بسیار بالا و درصد نفوذ رطوبت بسیار کم است. طبق آمار فروش ما، این مدل به دلیل قیمت مقرون به صرفه یکی از پرفروش ترین درهای ایران می باشد.
درب ضد سرقت با روکش گردو: روکش گردو زیباترین و قوی ترین روکش درب ضد سرقت می باشد. یکی از مزایای این پوشش استحکام و انعطاف پذیری بالای آن است. روکش گردویی بیشتر در رنگ های شکلاتی کاراملی و قهوه ای سوخته دیده می شود.
درب ضد سرقت روکش بلوط: روکش بلوط به عنوان نوعی روکش درب ضد سرقت نیز شناخته می شود. روکش بلوط یکی از مقاوم ترین روکش های چوبی در برابر حشرات و قارچ ها می باشد. این کلاه را می توان در رنگ های قهوه ای روشن تا تیره دید.
همچنین به جزء درب های امنیتی و ضد سرقت که روکش چوب دارند، مدل های متفاوتی از درب وجود دارد که در روکش های متنوع دیگری نیز در بازار موجود هستند! از جمله مهمترین انواع این روکش ها می توان به روکش هایPVC، فلزی و ضد خش اشاره کرد. در ادامه به توضیح این پوشش ها می پردازیم.
روکش های پی وی سیPVC: به این روکش ها روکش درب ضد سرقت ضد آب می گویند. بنابراین، برای استفاده در مناطق مرطوب بسیار مناسب است. دوام و دوام این درب ها نیز خوب است.
روکش فلزی: روکش فلزی درب ضد سرقت از مواد مختلف فلزی ساخته شده است این درب ها از مواد ضد زنگ ساخته شده اند و مقاومت و استحکام بسیار خوبی دارند درب های فلزی یکی از انواع درب های ضد سرقت مدرن هستند و امروزه در بازار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
پوشش ضد خش: درب های ضد خش معمولا از ملامین یا HPL ساخته می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، این درب ها در برابر خط و خش و سایش بسیار مقاوم هستند. قیمت این نوع درب ها نیز بسیار مناسب بوده و در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند.
از همین رو، مشتریان عزیز می توانند با توجه به محل سکونت و شرایط آب و هوایی خود، مناسب ترین نوع درب را انتخاب کنند.

نصب درب ضد سرقت

فروشگاه هاری درب تبریز با توجه به شرایط مشتریان، خدمات متفاوتی را برای نصب درب ضد سرقت ارائه می دهد، ممکن است برخی مشتریان خودشان از تجربه نصب درب و دانش فنی این حوزه اطلاع داشته باشند که نصب درب ها را انجام دهند، اما در مقابل برخی مشتریان نیز ترجیح می دهند که کار نصب را فروشنده انجام دهد تا نصب به خوبی و اصول آن انجام شود…

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *