مقالات عمومی

درب ضد سرقت بهاری درب تبریز همراه با مزایا و معایب

درب ضد سرقت بهاری درب تبریز همراه با مزایا و معایب
به طور کلی در ابتدای متن اگر بخواهیم ویژگی ها و مزایای درب ضد سرقت بهاری را خلاصه کنیم شامل موارد زیر می شود. قیمت درب های مختلف بهاری درب را می توانید با مراجعه به صفحه اصلی و پیدا کردن محصول مورد نظر یا ارتباط از طریق تماس های درج شده، در اختیار داشته باشید.
  • مقاومت بالا در برابر فشار خارجی
  • قابلیت نصب بهترین و بهترین قفل ضد سرقت
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • عایق حرارت و سرما
  • عایق صدا
  • کیفیت بالا و عمر طولانی

درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که بهترین مقاومت را در برابر هر نوع فشار خارجی داشته باشند. درب ها به روش های مختلفی ساخته می شوند، اما به طور کلی ترکیب ثابتی دارند. اکثر این درها از لایه های فلز و چوب ساخته شده اند. به همین دلیل است که دزدها نمی توانند آنها را بشکنند یا برش دهند.

فرقی نمی کند درب ضد سرقت بهاری بخرید، درب ضد سرقت ترکیه ای یا درب ضد سرقت چینی. در هر صورت امنیت شما توسط یک درب ضد سرقت باکیفیت تضمین می شود. با نصب درب ضد سرقت می توانید احتمال سرقت را به صفر برسانید.
آنها طوری طراحی شده اند که هنگام نصب قسمت لولایی داخل خانه باشد. این نکته یکی از مهم ترین مزایای درب های ضد سرقت است. زیرا دیگر امکان بازکردن درب با شکستن یا آسیب رساندن به لولا وجود ندارد.

بیشتر این درب ها دارای عایق های خوبی هستند. برخی از مدل ها عایق صدا هستند، در حالی که برخی دیگر عایق حرارتی هستند و می توانند گرمای مستقیم آتش را ساعت ها تحمل کنند. علاوه بر این، زمستان از نفوذ سرما و انتشار گرما جلوگیری می کند. این موضوع تاثیر بسزایی در صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف انرژی دارد. این احتمالات به دلیل پشم سنگ نسوز به کار رفته در ساختار درب ضد سرقت است.

همچنین این درب ها امکان نصب در راحت ترین شرایط ممکن را دارند و ضمن اینکه از بهترین کیفیت قفل ضد سرقت نیز برخوردار هستند.  نصب این درب ها به خصوص در ساختمان های بزرگ بسیار حائز اهمیت است. زیرا از جمله مزایای درب ضد سرقت این است که در صورت حریق در یک واحد می تواند حریق را در آنجا محدود کرده و از سرایت آن به سایر قسمت های ساختمان جلوگیری کند. این به آتش نشانان زمان کافی برای خاموش کردن آتش و بازگرداندن آرامش به ساکنان ساختمان می دهد.
اما یکی دیگر از نکات جالب درب های ضد سرقت زیبایی آنهاست. تولید کنندگان بهاری درب تبریز زمان و هزینه زیادی را صرف طراحی درب می کنند. بنابراین، هنگام خرید درب ضد سرقت امروز، مهم است که بین طرح های مختلف براساس سلیقه خود یک مورد را انتخاب کنید. برای آشنایی با مدل های مختلف درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید. مقاومت بالا یکی از مهمترین مزایای درب های ضد سرقت است.

درب های ورودی معمولی در مقایسه با درب ضد سرقت

این درب ها منظور درب ضد سرقت، از چندین لایه بسیار مقاوم ساخته شده اند و عبور از این لایه ها بدون داشتن کلید کار سختی است که یکی از دلایل این امر مستحکم بودن قفل و فولادی بودن آن است. علاوه بر این، این نوع درب از چوب مرغوب، پشم سنگ و چند لایه فولادی ساخته شده است. با توجه به بافت خاص آنها این ویژگی را به آنها می دهد تا در برابر هر ضربه و فشاری مقاومت کنند و نشکنند. این یکی از مهمترین مزایای درب ضد سرقت بهاری است.
اما یک درب معمولی فقط چوب ساده و صیقلی است که نیازی به شکستن در اثر ضربه خارجی ندارد. در واقع، ترک ها اغلب در اثر باز و بسته شدن مکرر در طول زمان ظاهر می شوند و این ترک ها به تدریج به ترک های عمیق تری تبدیل می شوند.

وجود لولا در درب های معمولی

اگر قوی ترین و مجهزترین قفل های دنیا را روی یک درب معمولی نصب کنید، باز هم نمی توانید مطمئن باشید که در برابر سرقت محافظت می کند. زیرا تنها با شکستن قفل یا شکستن در باز می شود. در درب های معمولی از آنجایی که لولاهای آن ها از بیرون قابل دسترسی است، احتمال آسیب بسیار زیاد است. مزیت اصلی درب های ضد سرقت غیرممکن بودن چنین چیزی است. زیرا لولاها داخل خانه قرار می گیرند و فقط از آنجا می توان به آن دسترسی داشت.
بیشتر سرقت ها از مکان هایی با درب های معمولی رخ می دهد. زیرا با ابتدایی ترین ابزارهای ممکن می توان قفل آنها را باز کرد. حتی اگر قفل محکم و غیرقابل نفوذی داشته باشند، باز هم لولاهای آنها در دسترس سارقان است.
اما قفل های درب ضد سرقت از با کیفیت ترین فلزات روز دنیا هستند که در شرایط کارخانه و با پیشرفته ترین ابزار به سختی و غیر ممکن شکسته می شوند. همچنین لازم به یادآوری مجدد است که درب های ضد سرقت ضد حریق هستند. با این توضیحات منطقی است که بگوییم درب های ضد سرقت چندین برابر درب های معمولی بهتر هستند. برخلاف درب‌های معمولی، درب‌های ضد سرقت در برابر آتش مقاوم هستند و می‌توانند تا ساعت‌ها در برابر دمای شدید مقاومت کنند.
اما درب های معمولی مقاومت خاصی در برابر حرارت ندارند. از آنجا که آنها فقط از چوب ساده ساخته شده اند و بسته به نوع پوشش محافظ و رنگ ممکن است کمی در برابر آتش مقاوم باشند، در نهایت آتش می گیرند و می سوزند.

درب ضد سرقت یا محافظ آکاردئونی کدام بهتر است؟

نصب درب آکاردئونی بر روی درب های معمولی سالهاست که مرسوم شده است. اما آیا تاثیری در جلوگیری از ورود سارقان به خانه دارند؟
این نرده های فلزی بسته به نوع قفلی که نصب می کنید اغلب می توانند بسیار محکم باشند. اما یکی از بزرگترین نقاط ضعف آنها در دسترس بودن لولاها مانند درب های سنتی است. سارقان با وارد کردن فشار به گوشه درب آکاردئونی با یک جسم خارجی به راحتی می توانند درب آکاردئونی را خم کرده و باز کنند.
بنابراین، هنگامی که یک دزد از این لایه محافظ که درب آکاردئونی است عبور می کند، امنیت درب معمولی از بین می رود. زیرا یکی از نکات منفی درب های معمولی درز آنهاست.
اگر دقت کنید همیشه خواهید دید که بین چهارچوب و درب به دلیل اندازه نادرست فاصله کمی وجود دارد. بنابراین با فشار دادن برخی نقاط به راحتی می توان درب را باز کرد. حتی در برخی موارد می توان این شکاف روی خود درب ایجاد کرد. بنابراین مقاومت آن بسیار کم است و به راحتی می توان به آن نفوذ کرد.
از مزایای درب های ضد سرقت می توان به عدم وجود سوراخ و خطای نصب اشاره کرد. نصب درب ضد سرقت با درب آکاردئونی مقاومت منزل شما را در برابر سارقان چندین برابر می کند. اما در انتخاب نوع با کیفیت درب آکاردئونی باید دقت زیادی داشته باشید.
سایز درب های ضد سرقت بهاری با ریزترین جزئیات محاسبه و سپس نصب می شود، احتمال ایجاد سوراخ و ترک در کنار آنها بسیار کم و غیر ممکن می باشد. بنابراین این نوع درب ها با فشار یا ابزارهای مختلف شکسته نمی شوند. صرف نظر از روش نصب، این مشکل به لایه های درب بستگی دارد.
علاوه بر این، یک درب ضد سرقت معمولا از چند لایه مختلف تشکیل شده است. ترکیب این لایه ها که شامل چوب مرغوب، فلز و پشم سنگ است، یکی از بادوام ترین انواع درب ها را در دنیا ایجاد می کند. از این رو به این درب ها ضد حریق نیز می گویند. در نتیجه به هیچ وجه نمی توان به آنها نفوذ کرد. با نصب درب ضد سرقت آکاردئونی می توانید به بالاترین امنیت ممکن برای منزل خود دست یابید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *