مقالات عمومی

نمایندگی درب ضد سرقت مشهد 09125141720

نمایندگی درب ضد سرقت مشهد 09125141720
دفتر فروش درب ضد سرقت تبریز | نمایندگی درب ضد سرقت مشهد |قیمت درب ضد سرقت  اصل تبریز | کارخانه درب ضد سرقت در تبریز | قیمت درب ضد سرقت 1401 | قیمت درب ضد سرقت | درب ضد سرقت ضد دیلم | درب ضد سرقت واقعی
فروشگاه بهاری درب تبریز، به عنوان دفتر فروش اصلی بهاری درب تبریز در مشهد فعالیت می کند و محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. درب های ضد سرقت تولید شده در این مجموعه و همچنین درب های دارای قفل هوشمند دارای تاییدیه امنیتی بوده و انتخاب مناسبی برای نصب در ساختمان های مسکونی و ادارات که رفت و آمد زیاد است می باشد.
درب های ضد سرقت با توجه به نیاز مشتریان با اندازه ها و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند که بسته به فضای نصب درب می توانید یکی از مدل های آن ها را انتخاب کنید. اکثر درب های ضد سرقت دارای انواع مختلفی از قفل های ضد سرقت هستند. استفاده از این قفل ها باعث افزایش سطح امنیت در ساختمان ها می شود. با توجه به اینکه قفل ها یکی از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت هستند، بهتر است در هنگام خرید به این لحظه توجه کنید. دلیل مهم شدن این قسمت این است که بدون آن تفاوتی با درب معمولی ندارد. یکی دیگر از اجزای مهمی که برای افزایش سطح امنیت درب ضد سرقت بسیار مهم است، لولای درب است. لولای درب های ضد سرقت در بسیاری از نمونه های خارجی از داخل قابل مشاهده است، اما در مدل های اصلی این درب ها، لولاها مخفی بوده و به همین دلیل نامرئی هستند. از دیگر اجزا وساختار این نوع درب ها می توان به مواردی مانند: یراق آلات، روکوب، بتن و یا فوم پلی اورتان، ورق های فلزی میانی اشاره کرد. لایه داخلی آن از فولاد است و لایه دوم را می توان با ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و … پوشاند. فضای خالی بین لایه های درب با پشم سنگ پر شده و درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت ایجاد می کند. برای تهیه درب ضد سرقت در تهران با قیمت مناسب و ارزان بهتر است به صورت حضوری یا آنلاین از کادر فروش درب ضد سرقت در مشهد و یا تبریز خرید کنید.

دفتر فروش درب ضد سرقت در مشهد از کارخانه تبریز

گروه تولیدی نایس درب سابق که اکنون تحت عنوان بهاری درب تبریز شناخته می شوند، به عنوان یکی از نمایندگی های ضد سرقت مشهد با ارائه محصولات متنوع فعالیت می کند. فروشندگان درب های ضد سرقت چون ممکن است نصاب، تولید کننده و وارد کننده درب های ضد سرقت نباشند بلکه کیفیت محصولات خود را تضمین می کنند و می توانید با خیالی آسوده از آنها خرید کنید. در هنگام خرید باید دربی را انتخاب کنید که از نظر کیفیت و عایق و بهترین قطعات و متریال به کار رفته در ساخت آن جزو بهترین هاست. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید خدمات پس از فروش است که توسط نمایندگی های درب ضد سرقت ارائه می شود. این موضوع می تواند یکی از دلایل تشویق مصرف کنندگان به خرید از نمایندگی ها باشد.
نصب درب های ضد سرقت در آپارتمان های مسکونی و شرکت های اداری برای ایجاد دید مناسب از ساختمان حائز اهمیت است. از طرفی می تواند کنترل دسترسی را در اختیار شما قرار دهد. برای پروژه های ساختمانی که به تازگی شروع شده اند، خرید درب های ضد سرقت با کیفیت می تواند یکی از ضروری ترین کارهای این پروژه ها باشد. یکی از دلایل کاربردی بودن این درب ها در ادارات این است که فقط کارمندان اجازه ورود و خروج دارند.
در نمایندگی درب ضد سرقت می توانید انواع مدل درب های ضد سرقت ارزان، لوکس، کلاسیک و … را خریداری نمایید.

نصب درب ضدسرقت باید به چه صورتی انجام شود؟

نصب درب های ضد سرقت در مکان های مختلف در دو مرحله مجزا انجام می شود…
اولین مرحله نصب درب، نصب چهارچوب در است و مرحله بعدی اتصال درب توسط لولا به فریم است، در این صورت باید از پروفیل 4×10 یا 4×8 استفاده کنید. چارچوب ها باید به گونه ای طراحی شوند که درب بسیار محکم و بادوام به دیوار متصل شود و ابعاد داخلی قاب وزنه از ابعاد درب بیشتر باشد. قبل از باز کردن، چارچوب در باید نصب شود. مهمترین نکته در نصب درب ضد سرقت اندازه گیری صحیح ابعاد است و همچنین عایق زنگ زدگی قاب نیز حائز اهمیت است. اگر قصد دارید از روش جوشکاری برای نصب استفاده کنید، باید موارد زیر را انجام دهید.
قبل از نصب درب باید آن را باز کرده و قفل و پیچ را چندین بار باز و بسته کنیم تا از سفت بودن آن، صحیح بودن روش بسته شدن مطمئن شویم. سپس درب را از پشت وارد چوب کرده و کاملاً فیکس می کنیم و در را چندین بار باز و بسته می کنیم تا از عملکرد صحیح درب مطمئن شویم. پس از اطمینان از موارد ذکر شده، می خواهیم از مستقیم بودن درب مطمئن شویم. ما به طور موقت درب را از سوراخ های انتخاب شده در لبه با چندین نقطه نصب قرار می دهیم. پس از مدتی نصب درب، بهتر است مجدداً درب را بررسی کرده و به تا زدن کامل ادامه دهید.
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *