مقالات عمومی

انواع یراق آلات درب ضد‌‌‌ حریق _ بهاری درب تبریز

یراق آلات درب ضد حریق

درب‌ های ضد حریق به عنوان یکی از بهترین و مفید ترین برای محافظت از ساختمان و کاهش خسارات احتمالی در مواقع آتش سوزی استفاده می‌شود. نکته مهم در این نوع درب‌ های حفاظتی، نوع یراق آلاتی است که در ساخت آنها به کار برده گرفته شده است. یراق آلات درب ضد حریق عبارتند از: قفل درب ضد حریق، نصب دستگیره درب ضد حریق آنتی پنیک و … . کارشناسان مجموعه بهاری درب تبریز به جهت آشنایی بیشتر شما با درب ضد حریق و یراق آلات آن به بررسی و شرح این موضوع پرداخته اند. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی کسب نمایید و خریدی با کیفیت و مطمئن را تجربه نمایید.

انواع یراق آلات درب ضد حریق

درب ضد حریق طبق استاندارد ساخته شده است و این استانداردها می توانند درجات مختلفی داشته باشند، بنابراین بهترین یراق آلات درب آنهایی هستند که استاندارد بالاتری دارند. یراق آلات درب ضد حریق از قسمت های مختلفی ساخته می شود که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

دستگیره آنتی پنیک ضد حریق

یکی از مهم ترین اجزای درب ضد حریق دستگیره آن است. زیرا اگر دستگیره آنتی پنیک ضد حریق نباشد یا کیفیت و استانداردهای لازم را نداشته باشد در صورت آتش سوزی و حوادث دیگر جان افراد را نجات نمی دهد. ممکن است مشکلات و مشکلات بیشتری برای آنها ایجاد شود، دستگیره آنتی پنیک ضد حریق مناسب ترین گزینه برای این گونه درب ها است، زیرا باید در آتش سوزی طولانی مدت دوام بیاورد و آسیبی نبیند، در ضمن باز نشود. حتی در صورت وقوع حادثه، زیرا در این صورت آتش به سایر قسمت های ساختمان سرایت می کند و دود و گازهای مضر می تواند به افراد ساکن در آن ساختمان آسیب برساند، بنابراین جنس و کیفیت این دستگیره ها مهم است و شما باید در هنگام خرید از مقاومت آنها مطلع شوید تا بتوانید با نصب دستگیره درب ضد حریق ایمنی خود را تضمین کنید.

دستگیره پانیک

نصب دستگیره پانیک

جالب است بدانید که دستگیره های پانیک یکی از لوازم جانبی درب ضد حریق هستند که فقط بر روی درب های ضد حریق قابل نصب هستند و این یعنی روی درب های معمولی قابل استفاده نیستند. دانشمندان شروع به ساخت این نوع دستگیره کردند. زیرا در زمان آتش سوزی چون همه شعله ها از هر طرف پخش می شود ممکن است افراد نتوانند درب آتش را با دست باز کنند بنابراین مهندسان تصمیم گرفتند راه حلی بیابند. طراحی و تولید دسته ضد حریق.

ویژگی و مزیت نصب دستگیره درب ضد حریق از نوع لمسی ضد سرقت این است که وقتی افراد نمی توانند درب را به صورت دستی باز کنند می توانند به راحتی با فشار دادن هر قسمتی از در آن را باز کنند که باعث نجات جان افراد می شود. ، تمایل مردم به خرید این نوع دستگیره ضد سرقت برای درب ضد حریق ساختمان های غیرمجاز افزایش یافته است و روز به روز تقاضا برای آنها افزایش می یابد.

انواع لولای درب ضد حریق

اکثر درب های ضد حریق از سه لولای خاص استفاده می کنند که وظیفه لولا تسهیل باز و بسته شدن درب است و همچنین تاثیر مستقیمی بر عمر مفید درب دارد بنابراین نقش اصلی این یراق آلات درب ضد حریق را نمی توان ایفا کرد. رد و نادیده گرفته می شود زیرا این لولاها باید وزن درب ضد حریق را تحمل کند و همچنین کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد. در این نوع یراق آلات کناره های درب های ضد حریق از بیرون مشخص نیست و این ویژگی مانع از بازکردن لولای در و سرقت توسط سارقان می شود.

آرام بند ضد حریق

یکی دیگر از وسایل ضد حریق آرام بند ضد حریق است که به دلیل وزن بیشتر درب های ضد حریق در صورت باز شدن با دستگیره های مخصوص باعث می شود در هنگام آتش سوزی به آرامی بسته شود و فرار افراد را تسهیل کند و در صورت بسته شدن با شدت زیاد و سرعت می تواند صدمات جدی و جبران ناپذیری را به افراد متواری وارد کند، بنابراین وجود یراق آلات درب مرغوب و باکیفیت ضروری و ضروری است. علاوه بر موارد ذکر شده استفاده از درب های ضد حریق باعث می شود که درب ضد حریق عمر مفید بالایی داشته باشد.

قفل درب ضد حریقبا توجه به ماهیت مهم درب ضد حریق، استفاده از قفل هایی با ضریب امنیتی بالاتر نسبت به قفل های معمولی ضروری است. بنابراین بیشتر قفل های دستی یا کارت های مغناطیسی برای درب ضد حریق استفاده می شود، البته این نوع از ایمنی بالایی در برابر حریق برخوردار است. کیفیت و کاربرد استثنایی ممکن است به راحتی آن را در بازار پیدا نکنید. پس در صورت تمایل به خرید حتما با کارشناسان بهاری درب در این خصوص تماس بگیرید.

دستگیره آنتی پنیک

نکات مهم خرید درب ضد حریق

پس از مطالعه مطالب بالا، اگر می خواهید بهترین درب ضد حریق را برای ساختمان خود پیدا کنید، باید به چند نکته مهم توجه کنید:

قیمت: می توان ادعا کرد که قیمت تاثیر زیادی در خرید این محصول دارد، زیرا هر چه قیمت بالاتر باشد، خرید کمتر می شود، اما این بدان معنا نیست که شرکت هر بار این محصول را با قیمت پایین به شما می فروشد. از اینکه قیمت مناسب است نه خیلی بالا و نه خیلی کم راضی هستید پس لطفا در هنگام خرید به این نکات توجه کنید.

کیفیت: می توان گفت هر چه لوازم جانبی درب ضد حریق کیفیت بالاتری داشته باشد در مواقع خطری مانند آتش سوزی موثر تر بوده و به بهترین نحو می تواند جان افراد بی گناه را نجات دهد.

شرکت سازنده: یکی از موارد مهمی که اتصالات ضد حریق را به بهترین شکل ممکن می کند، شرکت سازنده است. البته این وضعیت اغلب از سوی مردم نادیده گرفته می شود، اما خریداران نباید فراموش کنند، زیرا شرکت های معتبر همیشه سعی می کنند از مشتریان خود و اعتبار آنها محافظت کنند و به دنبال افزایش کیفیت و سطح دانش جدید در این زمینه است.

استاندارد: درب ضد حریق بر اساس استانداردهای خاصی تولید می شود که می تواند درجات مختلفی داشته باشد بنابراین بهترین یراق آلات درب دارای استانداردهای بالایی می باشد.

نوع خرید: امروزه با پیشرفت تکنولوژی خرید و فروش یراق آلات درب ضد حریق، به صورت آنلاین نیز درآمده است، از این رو می توان یکی از مزیت های این محصول را روش خرید دانست، زیرا این روش می تواند به افراد کمک کند. برای خرید بهترین درب ضد حریق با یراق آلات درب ضد حریق به صفحه محصولات وبسایت بهاری درب مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *