مقالات عمومی

چه مواردی را از درب های داخلی منازل می دانید؟ 

چه مواردی را از درب های داخلی منازل می دانید؟ درب داخلی لوکس | درب داخلی اتاق | بهترین نوع درب اتاق خواب | کاتالوگ درب چوبی

چه مواردی را از درب های داخلی منازل می دانید؟

قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان | قیمت درب چوبی اتاق خواب
درباره درب های داخلی چه می دانید؟ در انتخاب و خرید درب مناسب باید وضعیت رطوبت برخی از قسمت های خانه و مقاومت درب در برابر شرایط مختلف در نظر گرفته شود. برای اطلاعات مفید در زمینه خرید انواع درب داخلی با ما همراه باشید. شاخص هایی مانند کیفیت و قیمت پایین توجه تولیدکنندگان درب را به خود جلب کرده است. برای تصمیم گیری بهتر در مورد خرید درب، این مقاله را تا انتها بخوانید.

چرا باید از درب های با دوام و محکم استفاده کنیم؟

درب های خانه شما نقش مهمی در زیبایی و ظاهر قسمت های مختلف خانه شما دارند و اگر این درب ها به اندازه کافی مستحکم باشند می توانند سال ها دوام بیاورند. درب های نامناسب با جذب رطوبت آسیب می بینند و این امر طول عمر آنها را بسیار کاهش می دهد، بنابراین ابتدا دوام و کیفیت درب داخلی را بررسی کنید.

درب های داخلی منازل از چه جنسی هستند؟

اکثر درب های داخلی خانه از چوب ساخته شده اند و از ترکیب چوب طبیعی و ام دی اف ساخته شده اند. درب های ام دی اف نسبت به درب های دیگر از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که برای مقاوم سازی درب در برابر آب از روکش های مختلف پی وی سی جهت افزایش استحکام آن استفاده می شود. راش، بلوط و غیره آنها از مقاوم ترین چوب ها برای طراحی درب داخلی هستند.

روکش مناسب درب ها بهتر است طبیعی باشد یا مصنوعی؟

برای خرید درب مورد نظر با قیمت پایین از روکش های مصنوعی استفاده می شود که کیفیت نسبتا بالایی دارند. با توجه به اینکه روکش های طبیعی بسیار گران هستند، روکش های مصنوعی گزینه مناسبی هستند. چوب درختان گردو و بلوط و … برای زیبایی درب بسیار کاربردی هستند که از این چوب ها بیشتر در ساخت درب های داخلی استفاده می شود.

چگونه چارچوب موردنظر درب داخلی را سفارش دهیم؟

چارچوب درب داخلی اختیاری است و می توانید از فریم های فلزی استفاده کنید. فریم های چوبی و اسکلت فلزی مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. توجه به این نکته ضروری است که از روکش چوب برای پوشاندن قاب فلزی استفاده می شود تا قاب شما زیبا شود.

طرح های جذاب درب داخلی مدرن یک انتخاب عالی …

درب های چوبی داخلی منازل به سفارش شما به صورت مدرن و ساده طراحی و تولید می شود. شما می توانید درب داخلی منزل را با انواع آستری که می خواهید انتخاب و سفارش دهید. درب های داخلی در رنگ ها و طرح های متنوعی هستند و می توانید از برش های CNC برای درب استفاده کنید. برای مشاهده انواع درب های داخلی و طرح های مختلف می توانید به سایت احضراب مراجعه کنید و در آنجا می توانید سفارش دهید و با کارشناسان فروش سایت بهاری درب مشورت کنید.

آیا درب های انتخابی از بهاری درب دارای مقاومت بالایی هستند؟

دربهای داخلی دارای محدودیتی برای تحمل ضربه یا حرارت و آتش هستند. در زمان خرید می توانید ویژگی های هر درب را از نظر مقاومت در برابر حریق، حرارت و انتقال صدا بررسی کنید. امروزه بیشتر درب های داخلی عایق صدا هستند و از پخش شدن صدا در داخل ساختمان جلوگیری می کنند. مقاومت درب در برابر آتش و گرما متفاوت است و برخی از درها می توانند چندین ساعت در برابر آتش مقاومت کنند و از انتقال حرارت و آتش در جهت دیگر جلوگیری کنند.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *