مقالات عمومی

دانستنی های مفید از درب های ضد سرقت بهاری درب تبریز- مشهد

دانستنی های مفید از درب های ضد سرقت بهاری درب تبریز- مشهد برای کسانی که قصد خرید درب ضدسرقت را دارند، این مقاله ممکن است

دانستنی های مفید از درب های ضد سرقت بهاری درب تبریز- مشهد

برای کسانی که قصد خرید درب ضدسرقت را دارند، این مقاله ممکن است مفید واقع شود. برای اطلاع از خرید درب های ضدسرقت با ما همراه باشید.
بهاری درب تبریز با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع درب های داخلی، ضدحریق، درب لابی و یراق آلات تجربه بسیار موفقی دارد که در ادامه به سری نکاتی که به عنوان خریدار باید بدانید خواهیم پرداخت.

درب های ضد سرقت در چه مدل هایی در بازار ارائه می شوند؟

بهاری درب تبریز که یکی از برندهای اصلی تولید انواع درب ها هستند، برای درب ضدسرقت مدل های متفاوتی را ارائه می کند که با نام های درب ضدشرقت مدرن و فانتزی، درب CNC، درب ضدسرقت لوکس، درب ضدسرقت برجسته که می توانید از طریق همین صفحه مدل های متفاوت آن را ببینید.

جنس محصول فاکتور مهمی است که باید در هنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه کرد. جنس درب نقش مستقیمی در مقاومت در برابر باد، آتش سوزی، نفوذ افراد ناشناس و … دارد.
درب های چوبی ضد سرقت از مقاوم ترین درختان دنیا مانند گردو، کاج، بلوط، گیلاس ساخته شده اند. همه این گیاهان در برابر تأثیرات و خطرات طبیعی و غیر طبیعی بسیار مقاوم هستند. بین دو طرف در از یک صفحه فولادی به عنوان تکیه گاه استفاده شده است که می تواند مقاومت در برابر آتش را حفظ کند. اگرچه استفاده از تل باعث افزایش وزن درب چوبی می شود، اما مقاومت را چندین برابر می کند.
محبوب ترین درب های ضد سرقت در ایران درب های ضد سرقت فلزی موجود در بازار با روکش های استیل ضد زنگ و رنگ های متنوع می باشد. کشورهای سازنده این درب ها چین، ترکیه و ایران هستند. اما بیشتر تجهیزات از چین به ایران وارد می شود و با تجهیزات به فروش می رسد. یکی از مقاوم ترین درب های ضد سرقت دنیا درب ضد سرقت فلزی می باشد. قابل استفاده در تمامی قسمت های منزل، محل کار و واحدهای تجاری.
درب های ضد سرقت کامپوزیتی در بین درب های ضد حریق و در بین سایر محصولات این سری به اندازه درب های چوبی و فلزی محبوبیت ندارند. یکی از مزایای درب های کامپوزیت ضد آب بودن آنها است که در مناطق مرطوب به خوبی عمل می کند. با توجه به اینکه در برابر گرما آسیب پذیر است، می توان از آن برای درب اتاق خواب، به طور کلی آشپزخانه و قیمت داخلی استفاده کرد.
یکی دیگر از انواع درب های ضد سرقت، درب پی وی سی است که امروزه بیش از هر زمان دیگری در جوامع بشری رواج یافته است. یکی از نکات و مزیت های مهم درب پی وی سی مقاومت آن در برابر رطوبت است. به عنوان ورودی بسیاری از واحدهای تجاری و ساختمان های مسکونی استفاده می شود. این درب مقاومت حرارتی کمی دارد و شما می توانید بنا به نیاز خود درب ضد سرقت را خریداری کنید.
برای آشنایی با انواع درب ضد سرقت به سایت افرا درب در مراجعه کنید. برای راهنمایی دقیق می توانید با کمک کارشناسان و نصابان فعال در این زمینه به محل مورد نظر خود مراجعه کنید. همچنین بدانید که درب های ضد سرقت قیمت های متفاوتی دارند، پس بر اساس نیاز و بودجه خود تصمیم به خرید درب خود بگیرید.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *