مقالات عمومی

محبوب ترین برند ایرانی درب ضد سرقت فلزی

محبوب ترین برند ایرانی درب ضد سرقت فلزی | قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی | درب ضد سرقت فلزی بهتر است یا چوبی | مدرن و فانتزی، CNC، لوکس و...

محبوب ترین برند ایرانی درب ضد سرقت فلزی

 قیمت  درب ضد سرقت فلزی ایرانی | درب ضد سرقت فلزی بهتر است یا چوبی | قیمت درب ضد سرقت فلزی در سایت بهاری درب |قیمت دربهای ضد سرقت فلزی | ساخت درب ضد سرقت فلزی

انواع مختلف درب های ضد سرقت:

درب‌های محافظ فلزی معمولاً از آهن یا فرفورژه ساخته می‌شوند، کیفیت آن‌ها تفاوت چندانی ندارد، تنها تفاوت عمده در شکل و فرم است که درب‌های امنیتی فرفورژه شیک‌تر هستند.

درب ضد سرقت فلزی چه مزایایی دارد؟

درب های فلزی ایمن ترین و بادوام ترین درب های ضد سرقت هستند. درب های فلزی تحت تاثیر دما قرار نمی گیرند و ترک و خم نمی شوند.
از نقطه نظر زیبایی شناسی، درب های فلزی را می توان به هر سبکی رنگ آمیزی یا تکمیل کرد.
درب های فلزی نیازی به تقویت اضافی ندارند و مطمئن ترین انتخاب برای درب شما هستند.
درب های ورودی آهنی به دلیل دوام می توانند از خانه شما محافظت کنند. در شرایط نامساعد جوی، آنها می توانند درب شما را از آسیب اشیاء و آوار محافظت کنند.

معایب درب های محافظ فلزی

تنها نقطه ضعف نصب این درب ها این است که در صورت عدم مراقبت صحیح ممکن است خراشیده یا زنگ زده شوند. با خرید درب ضد سرقت فلزی با کیفیت از دارس می توانید دوام درب های خود را تضمین کنید. سایش و خوردگی آهن.درب فلزی ضد سرقت (آهنی)

درب های امنیتی آهنی سابقه طولانی تری دارند و هنوز هم برای خانه های مدرن تر با اشکال زاویه ای و هندسی در دسترس هستند.

درب فلزی ضد سرقت از نوع فرفورژه

از آهن فرفورژه قرن‌ها برای ساختن همه چیز از سلاح‌های باستانی گرفته تا درهای آهنی تزئین شده استفاده می‌شود. از این فلز زیبا و در عین حال شکل پذیر می توان برای ایجاد طرح های زیبا استفاده کرد. و در قرون وسطی به عنوان دروازه برای محافظت در برابر مهاجمان استفاده می شد.
درب آهنی بسیار محکم و مقاوم است.

کدام نوع درب بهتر است؟ ضد سرقت فلزی یا چوبی؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به سلیقه مشتری بستگی دارد. امروزه درب ضد سرقت فلزی با روکش چوبی نیز ساخته می شود.
درب های امنیتی استیل می توانند در دراز مدت سرمایه گذاری بهتری باشند زیرا عمر طولانی تری نسبت به چوب دارند. تعمیر و نگهداری نیز آسان تر و ارزان تر از درب ها است، زیرا آنها فقط برای حفظ ظاهر خوب برای سال های طولانی به رنگ نیاز دارند.

آیا درب ضد سرقت فلزی از امنیت کافی برخوردار هستند؟

امنیت در خانه با درب فلزی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. درب های فلزی به دلیل دوام می توانند از خانه شما محافظت کنند. آنها می توانند حتی در هوای بد از درب شما محافظت کنند و مطمئناً استحکام آنها حتی بهترین سارقان را نیز منصرف می کند.
امنیت و آرامشی که این درب با احساس امنیت و آسایش در پشت آن ایجاد می کند، بر خلاف درب آهنی ضد سرقت، چیزی را تهدید نمی کند. درب ضد سرقت فلزی دکوراسیون حلقه ای هر خانه ای است که در نگاه اول توجه را به خود جلب می کند.

دلایل مهم برای خرید درب ضد سرقت فلزی

1: امنیت بیشتر

استحکام و دوام درب های ضد سرقت استیل استثنایی است. شکستن این مدل درب تقریبا غیرممکن است. علاوه بر این، آنها در برابر دمای بالا بسیار مقاوم هستند. این بدان معنی است که آنها غیر قابل اشتعال هستند.

2. یک انتخاب عالی به نفع خریدار

درب های فلزی ضد سرقت مادام العمر دوام خواهند داشت. در واقع، تنها دلیلی که باید درب ورودی خود را تعویض کنید این است که تصمیم بگیرید خانه شما نیاز به لیفت صورت دارد. در حالی که آهن و فرفورژه زنگ نمی زند، اما با مراقبت و توجه مناسب می توان از زنگ زدگی آنها جلوگیری کرد.

3. محافظ حرارتی

درهای آهنی برای کسانی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند عایق حرارتی هستند. از آنجایی که انتقال حرارت می تواند گرم نگه داشتن خانه شما را در زمستان دشوار کند، یک درب فلزی خانه شما را گرم نگه می دارد.

4. طراحی متنوع

درب های آهنی و استیل درب کشویی نیستند. آنها همچنین می توانند بسیاری از قسمت های دیگر خانه شما را تزئین کنند. برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت فلزی می توانید از طریق همین لینک قرار داده شده اقدام کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *