دسته بندی نشده

راهنمای خرید بهترین درب لابی ضد سرقت _ بررسی نکات مهم و کاربردی

قیمت درب لابی فلزی

اولین چیزی که مهمانان شما را پیش از ورود به ساختمان به خود جلب می کند، درب لابی ساختمان است. از این رو خرید درب لابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله ما مشخصات یک درب لابی با کیفیت و استاندارد را بیان می کنیم و به بررسی مهم ترین نکات برای خرید بهترین درب ورودی ساختمان می پردازیم. علاوه بر اینها می توانید با مراجعه به صفحه اصلی وبسایت بهاری درب از لیست قیمت درب لابی چوبی، قیمت درب لابی فلزی، درب لابی کلاسیک و مدرن و قیمت درب دو لنگه ساده و تک لنگه اطلاع پیدا کنید.

درب لابی با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

در مرحله اول برای خرید یک درب لابی با کیفیت نیاز است تا با مشخصات و استاندارد های آن به طور کامل آشنا شوید. اگر این عوامل را به خوبی بشناسید می توانید ریسک خرید را کاهش دهید. در ادامه به بیان برخی از این مشخصات می پردازیم.

  • برخورداری از بهترین متریال ها

قطعا بهترین و باکیفیت ترین درب لابی موجود در بازار، با متریال عالی و درجه یک ساخته شده است. فرقی ندارد شما قصد خرید درب لابی چوبی داشته باشید یا درب لابی فلزی! در هرصورت باید درب با متریال درجه یک تولید شده باشد تا بتواند مقاومت بالایی در برابر آسیب های محیطی از خود نشان می دهد.

  • دارای ظرافت بالا در طراحی و ساخت

اصولا درب ورودی ساختمان دارای تنوع بالا می باشد. برخی از آن ها از سبک کلاسیک ایده گرفته و برخی دیگر مطابق با سبک مدرن طراحی و ساخته شده اند. دربی که انتخاب می کنید باید اصول طراحی سبک را به خوبی رعایت کرده باشد و همچنین از ظرافت بالا در طراحی و ساخت بهره مند باشد. چراکه ظاهر زیبا و جذاب درب در به بهبود کیفیت دکوراسیون لابی می تواند کمک کننده باشد.

  • دارای ساختاری مقاوم

همانطور که می دانید درب ورودی هر ساختمان باید از ایمنی و مقاومت کافی برخوردار باشد تا امنیت ساختمان را به خوبی رعایت کند.  درب لابی نیز باید از همین مشخصات برخوردار باشد. اگر درب لابی دارای مقاومت کافی و جداره مقاوم باشد، درب در برابر حوادث و در مقابل سارقین مقاوم است.

قیمت درب دو لنگه ساده

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت لابی

اکنون که با مشخصات بهترین درب های لابی آشنا شدید، قطعا می توانید خرید موفق تری را تجربه کنید. توصیه ما این است که در هنگام خرید درب لابی علاوه بر بررسی مشخصات ذکر شده و به یک سری نکات از پیش تایین شده نیز دقت فرمایید و سپس در میان گزینه های موجود بهترین کار را انتخاب کنید. این نکات مهم عبارتند از:

ابتدا بودجه خود را تعیین کنید

سعی کنید پش از خرید درب ضد سرقت ورودی لابی، بودجه خود را تعیین کنید و سپس اقدام به خرید درب لابی متناسب با میزان هزینه درخواستی نمایید. اگر به دنبال خرید درب لابی ارزان قیمت هستید به سراغ درب های فلزی و یا آهنی بروید. زیرا اینگونه درب ها از کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری برخوردارند.

گام بعدی مقایسه قیمت ها است

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، تنوع درب لابی در بازار بسیار بالاست. بالطبع تنوع قیمت نیز به همین میزان بالا است. پیشنهاد می کنیم در حین خرید قیمت درب های مختلفی را جویا شده و یک مقایسه منطقی از کیفیت و قیمت به عمل آورید.
اساساً چند عامل مهم در قیمت نهایی درب ضد سرقت لابی موثر هستند. جنس متریال و کیفیت آنان اولین فاکتور تأثیر گذار است. عامل موثر دیگر طرح درب و نوع سبک طراحی آن است. به طور حتم قیمت درب لابی ساختمان از نوع چوبی و کلاسیک، بیش از قیمت درب لابی ساده است.

آیتم موثر دیگر کشور سازنده و متریال های مصرفی آن است. برای مثال درب لابی ضد سرقت ترک از نمونه های ایرانی گرانتر است. چرا که در درب لابی ترک کیفیت متریال اصلی و یراق آلات آن به مراتب بهتر است. ابعاد درب و اندازه آن نیز در قیمت درب لابی تأثیر می گذارد. درب لابی بلند بسیار گرانتر از درب های کوچک و جمع و جور است.

هرچقدر ابعاد درب ورودی شما بیشتر باشد، متریال مصرفی آن نیز افزایش یافته و به طور حتم قیمت نهایی نیز افزایش می یابد. اما به خاطر داشته باشید در هنگام خرید، کیفیت را فدای قیمت نکنید. قیمت درب لابی ارزان خبر از پایین بودن کیفیت بدنه و اتصالات می دهد. اما این بدین معنا نیست که هر چقدر قیمت درب لابی ضد سرقت بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بیشتر است. با پرس و جو در بورس درب لابی به تصویر درستی از قیمت بازار می رسید.

بررسی ابعاد درب لابی

درب لابی از انواع متنوعی برخوردار است. این ابعاد شامل: درب های تک لنگه، دو لنگه، سه و یا چهارلنگه می شود. هر کدام از این نوع درب ها در مکان های مربوط به خود مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال از درب های تک لنگه در ورودی های کم عرض و یا ورودی هایی که امکان ایجاد بازشوی گسترده دارند، مرسوم است. درب دو لنگه لابی نیز در ساختمان هایی که ورودی عریض دارند و یا پرتردد هستند، رایج است. از درب ورودی سه و یا چهارلنگه بیشتر برای ورودی درب پارکینگ استفاده می شود.

بررسی کیفیت یراق آلات

در هنگام خرید درب لابی در تهران کیفیت یراق آلات را نیز از نزدیک بررسی کنید. آنچه که موجب خرابی درب ورودی می شود، بدنه اصلی محصول نیست. بلکه یراق آلات به کاررفته در آن است. کیفیت یراق آلات تضمین کننده ماندگاری و دوام درب ورودی لابی خواهد بود.
تناسب میان طرح درب و طرح ساختمان را فراموش نکنید
همانطور که پیش از این نیز گفته شد، عدم تناسب طرح و رنگ میان درب لابی و نمای ساختمان، جلوه ای نامتعادل و نازیبا ایجاد می کند. بهتر است در هنگام خرید درب لابی از الگوی حاکم بر نما و دکوراسیون موجود در بخش لابی پیروی کنید.

خرید از تولیدی ها و فروشگاه های معتبر

برای اینکه یک درب با کیفیت و ایمن خریداری کنید، لازم است سراغ فروشگاه های معتبر بروید. در فروشگاه های معتبر، تنوع قابل توجهی از محصولات با کیفیت وجود دارد که دست شما را برای خرید و انتخاب باز می گذارد. فروشگاه بهاری درب به عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان درب های لابی، انواع مختلف درب های استیل و ضد سرقت لابی را در اختیار خریداران قرار می دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *